Stil forum

Taboe op dragen hoortoestellen? Wat is uw mening?
“Is het dragen van een bril heel normaal, het zichtbaar dragen van een hoortoestel is toch echt anders”, hoor je soms.
Maar is dat wel zo? Wat is uw mening? Hoe kijk u tegen aan? Wat ziet u als voor-en nadelen? Geef uw mening!

Bron: Hoorwijzer/NVVS

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
OTW
Beginner
Beginner

Stil forum

Bericht door OTW » do 22.09.2011 23:40

Er moeten zat mensen zijn die behoefte hebben aan een forum zoals dit. Maar waarom is het er dan zo "stil"? Is er elders een actiever forum, of is de barrière te hoog om deel te nemen (de registratie procedure is wel een serieuze drempel)

Trudie
Expert
Expert

Bericht door Trudie » vr 23.09.2011 19:23

Ik kijk regelmatig, maar post alleen een reactie als ik denk er mensen mee te kunnen helpen.
Ook ervaringen van mensen met een hoortoestel lees ik graag.

PienB
Expert
Expert

Bericht door PienB » vr 07.10.2011 16:21

Ik denk dat een website voor/door slechthorenden misschien beter zou werken, met een combinatie van goede, duidelijke en makkelijk te vinden informatie, en uitwisseling. Wellicht ook oefeningen voor spraakafzien etc.
Nu is het niet echt duidelijk wat 'je krijgt', als je dit forum bezoekt. Er zijn zelfs audiciens die hier zichzelf presenteren. ;-)

Sonja
Gevorderd
Gevorderd

Bericht door Sonja » di 15.11.2011 17:51

ben een tijdje afwezig geweest, maar het klopt, je post vaak ergens, als het je interesse heeft :) en ik heb mij wel rot moeten zoeken naar deze forum. Dus misschien als tip het forum iets bekender maken op nvvs?

Plaats reactie

Terug naar “Discussier mee en geef u mening!”