Hallo, ik ben demonstrateur Marco

Hier kunnen oproepjes geplaatst worden.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
TW Marco

Hallo, ik ben demonstrateur Marco

Bericht door TW Marco » ma 07.01.2013 12:38

Hallo allemaal,

Graag wil ik me even voorstellen ik ben Marco de Ridder, ik ben slechthorend en demonstrateur voor Tupperware. Ik ben nog niet heel lang bezig maar vind het erg leuk om te doen. Daarom ben ik opzoek naar gezellige gastvrouwen of gastheren die een Tupperware party bij hem of haar thuis wil organiseren. De gastheer of gastvrouw krijgt altijd een leuk geschenk voor de organisatie. Daarnaast krijgt de gastvrouw of gastheer ook nog een cadeau die te maken heeft met de omzet van die avond.

Omdat ik op een speciale school voor doven en slechthorenden heb gezeten heb ik gebarentaal geleerd, waardoor ik de gesprokentaal met gebaren kan ondersteunen. Ik hoop daarom op jullie enthousiasme. Ik kom bij jullie mijn producten demonstreren. Zo krijgen jullie de mogelijkheid te kijken en te voelen aan de producten en met de gastheer of gastvrouw bespreek ik een recept om met de Tupperware producten en de gasten te bereiden.

Het leuke aan Tupperware is dat het, het koken en het huishouden een stuk makkelijker en leuker maakt. Je als gastvrouw of gastheer altijd een geschenk krijgt. En ik je enthousiaste demonstrateur ben.

Neem contact op met mij als het je leuk lijkt of als je meer informatie wil. Plan een datum en nodig je vrienden, buren, familie en collega’s uit. Bij 10 of meer gasten krijgen ook de bestellende gasten een leuk presentje.

Bel, mail, sms of whatsapp me.

Marco de Ridder
marco.de.ridder@live.nl
06 44 38 21 67

TW Marco

Re: Hallo, ik ben demonstrateur Marco

Bericht door TW Marco » di 22.01.2013 09:43

Goedemorgen,

Weet iemand waar ik mee kan beginnen voor opbouw. Bij wie kan ik het beste treffen?

Mvg,

Marco

hendrik

Re: Hallo, ik ben demonstrateur Marco

Bericht door hendrik » wo 23.01.2013 18:29

??????????????

Plaats reactie

Terug naar “Oproepjes”