HoorZekerPakket van Schoonenberg, echt nodig of niet?

Hier kunnen oproepjes geplaatst worden.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
lvandewerken

HoorZekerPakket van Schoonenberg, echt nodig of niet?

Bericht door lvandewerken » ma 02.09.2013 20:38

Beste forumbezoekers,

Ik moet momenteel mijn 1ste hoortoestel aanschaffen, en heb een duidelijk recept meegekregen van de audiciën van het UMC.
Ik heb een dik uur besproken bij Schoonenberg hoe het één en ander in zijn werk gaat, en direkt een offerte meegekregen.

Kosten van het Phonak toestel liggen rond de 1500 euro. Maar er wordt ook een HoorZekerPakket bij aangeboden, zo rond 300 euro voor 5 jaar.
Dit betreft verzekering tegen diefstal, beschadiging etc. incl. onderhoudsproducten.

Maar kosten voor batterijen, dry-box en andere toebehoren kan ik natuurlijk ook los kopen, bijvoorbeeld via concurrerende internet leveranciers.

Ik vind het een behoorlijk groot bedrag, en heb met mijn 'normale' verzekeraar advies gekregen om het toestel op te nemen binnen mijn Kostbaarheden verzekering (onderdeel van Inboedel en 'buiten de deur'.

Is het aangeboden verzekeringspakket slim om te doen, of is het een 'verkoop-er-gelijk-bij' verzekeringstrucje?
Heeft iemand hier goede of juist slechte ervaringen mee, of weet betere en andere manieren om dit te ondervangen?

Heel graag advies voor deze 'newbie'!

Forummoderator
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: HoorZekerPakket van Schoonenberg, echt nodig of niet?

Bericht door Forummoderator » ma 02.09.2013 21:13

Ik persoonlijk zou niet zo snel gaan voor de extra verzekering

Wat betreft de eventuele reparaties aan toestellen is het momenteel zo geregeld dat dit zeker de komende vijf door de ziekten kosten verzekering vergoed gaan worden.

Ik zelf heb mijn toestellen in mijn Kostbaarheden verzekering op genomen.

Plaats reactie

Terug naar “Oproepjes”