Wat zijn jouw hobbies ?

Hallo, Hebben jullie iets leuks mee gemaakt of heb je gewoon zin in een praatje.
Maar niet over slechthorendheid of ESM of andere relevante onderwerpen * mag wel :-).
Kun je hier te recht.

Moderator: Forummoderator

José
Expert
Expert

Re: Wat zijn jouw hobbies ?

Bericht door José » di 21.05.2013 16:32

Hoi Rina,

Wat leuk wat je doet. :cool:
Doe je dit ook met een speciaal doel groep: slechthorenden?
Want dat zou natuurlijk ook een hele leuk uitdaging zijn. :)

Groetjes, José
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het hier en nu

Ik wil graag mijn ervaringen delen: http://www.freewebs.com/dewereldvanci/

rina
Beginner
Beginner

Bericht door rina » zo 26.05.2013 18:39

Het is een leuk idee om met zo'n groep te doen, maar mijn groep kunnen alles goed verstaan.
Geen wonder natuurlijk want ik praat hard :D
Tob niet, het komt altijd anders..

José
Expert
Expert

Bericht door José » zo 09.06.2013 18:04

rina schreef:Het is een leuk idee om met zo'n groep te doen, maar mijn groep kunnen alles goed verstaan.
Geen wonder natuurlijk want ik praat hard :D

:lol:
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het hier en nu

Ik wil graag mijn ervaringen delen: http://www.freewebs.com/dewereldvanci/

Indischekwartel
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Bericht door Indischekwartel » za 02.04.2016 14:00

Het is al weer 2.5 jaar geleden dit topic wat is jouw hobby, dus ik zal er dan wat leven in blazen :pirate:
Ik Geert, ben nu 2 jaar met pensioen en ben huisman geworden.
Tjonge, ik had niet gedacht dat dat zo moeilijk was.
Ik ben van 52' en om al de vraagtekens weg te nemen, mijn bedrijf waar ik 45 jaar heb gewerkt cq aanwezig ben geweest, heeft een eigen pensioen bond, vandaar dat ik wel goed zit (gelukkig)
Maar nu dan mijn hobby,s ik heb twee Teckels twee terarrium,s met hagedissen en gekko,s twee ontsnapte rattenslangen, die ergens in huis rond slingeren, maar ze zijn niet giftig het zijn wurg slangen klein formaat, en doen de mens niets.
Ja, ontsnappen ! :niak:
Voor de stad heb ik een kleine stads scooter, wat het belasting over belasting betalen ben ik vies van, parkeren kost een boel geld, wat ze in eigenlijk gewoon van je st......
Voor een andere groten hobby heb ik mijn Piaggio 500cc ie scooter waar ik op Herens wegen rond zoef.
Voorheen Citrofiel, mijn vrouw die uitvaart verzorger is heeft een Renault Megane, ( geen Lease bak ) wel uiteraard reis kosten vergoeding , en mijn nog thuis wonende zoon drs. R.W.A van R (MA) heeft een Renault Clio spec:
Dus de liefde voor Franse wagens houden wij er gewoon in, alles incl: de motor zonder sjoemel software.
Voor dat u allen gaat zeggen, maar Renault sjoemelt ook :P nee, maar de regering stelt wel vaker de norm hoger.
Dan ga je wel dichter bij het plafond komen gezien de uitstoot norm.
Verder fotografeer ik een slag in de ronde, en film ook nog.
Ik schilder ook graag Abstract.
:-( maar geszien het huishouden krijg ik wel minder voor dit 8)
Maar goed, daar staat tegen over dat ik en mijn liefde wel twee keer per jaar na Engeland ga, vroeger veel beieren.
Klassieke muziek, en zelf piano spelen doe ik ook nog.
Mijn gehoor schade is daar ook debet aan :oops:
Groet,
Geert

Plaats reactie

Terug naar “Babbelhoek”