nieuw hier

Hallo, Hebben jullie iets leuks mee gemaakt of heb je gewoon zin in een praatje.
Maar niet over slechthorendheid of ESM of andere relevante onderwerpen * mag wel :-).
Kun je hier te recht.

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
henriekev

nieuw hier

Bericht door henriekev » di 25.06.2013 11:54

Hoi
Ik ben nieuw hier,mijn naam is Henrieke,ik ben 53 jaar en ernstig slechthorend.
Ben vooral op zoek naar gezellige contacten.
Ik heb weinig computerervaring dus er gaat nog wel eens iets mis.
Ik werk 24 uur per week als helpende in een verpleeghuis met demente bejaarden.
Dit is een begin met contacten leggen maar uiteindelijk zou ik heel graag wat vaker mensen echt ontmoeten,hoe pakken andere mensen dit aan?
Groeten Henrieke

Forummoderator
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Re: nieuw hier

Bericht door Forummoderator » di 25.06.2013 12:04

welkom het forum en ik hoop dat je een gezellige tijd hier zult hebben.

Ik ben een paar jaar terug verhuisd van het midden van het het land naar de Noordoostpolder en kwam op een dorp terecht waar ik niemand kende. Ik ben omdat ik graag lees lid geworden van een leesclub die verbonden was aan een vrouwenvereniging en daar heb ik veel mensen inmiddels leren kennen en mijn ervaring is dat je zelf actief moet zoeken naar contact en niet gaan zitten wachten tot er mensen naar jou toe komen.

Dat laatste herken ik wel van mezelf toen ik in mijn vorige woonplaats woonde. Toen was ik zelf niet erg actief op zoek naar mensen en heb daar achteraf ook weinig mensen leren kennen. Het stoorde mij niet aangezien ik op dat moment door een moeilijke tijd ging, maar toen ik verhuisde naar hier heb ik me voorgenomen niet meer te wachten en zelf te gaan zoeken.

Ik hoop voor je dat je veel nieuwe mensen leert kennen.

Plaats reactie

Terug naar “Babbelhoek”