Logeerhuis Dito

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
Logeerhuis Dito

Logeerhuis Dito

Bericht door Logeerhuis Dito » do 04.10.2007 19:59

Hallo allemaal,

Wij zijn Derk en Ingrid van Veenen. Wij hebben in Wildervank ( Oost-Groningen) een Logeerhuis voor dove en slechthorende kinderen en kinderen met ESM: Logeerhuis Dito.
De reden dat we ons aangemeld hebben is om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen rondom deze doelgroep.
Vriendelijke groeten uit Wildervank,

Derk en Ingrid

José

Bericht door José » za 06.10.2007 09:29

Hallo Derk en Ingrid,

Welkom hier op het forum :D

Ik heb jullie website bekeken, en ik vindt het een heel mooi en een goed Initiatief wat jullie doen :cool:

Er zullen veel mensen blij zijn dat jullie dit doen, en ik hoop dan ook dat jullie hierop het forum veel reacties zullen krijgen én eventueel aanmeldingen. :gg2:

Organiseren jullie ook uitjes ?

Groetjes, José

Ilona1980

Bericht door Ilona1980 » zo 07.10.2007 15:23

Wat ontzettend goed dat er zo'n huis bestaat!! Ik wist dat niet joh! Jammer dat het zover weg is...

Logeerhuis Dito

Bericht door Logeerhuis Dito » ma 08.10.2007 20:45

Hallo
Ja, we organiseren ook uitjes, passend bij de kinderen die we opvangen, passend bij de leeftijd. Speeltuinen, dierentuin en kinderboerderij, bowlen en noem maar op. We proberen elke keer weer wat nieuws te bedenken.

Ilona zei dat Wildervank ver weg is en we zagen dat zij uit Zeewolde komt. Wat wil het toeval: we hebben ook een klantje uit Zeewolde...
Een andere klant komt uit Blaricum. In overleg is veel mogelijk, hoor!!

Groetjes,'
Derk en Ingrid

Ilona1980

Bericht door Ilona1980 » ma 08.10.2007 21:49

Hey wat grappig! Dan zal dat hoogstwaarschijnlijk een klas/schoolgenootje van Joomay zijn!! Op haar school in Amersfoort voor spraak/taal stoornissen zitten verschillende kindjes uit Zeewolde, waaronder 2 uit haar klas. :D

Logeerhuis Dito

Bericht door Logeerhuis Dito » di 09.10.2007 12:36

Hoi Ilona,

Dit jongentje zit op de Enkschool on Zwolle.
Hoe heet de school van je dochter in Amersfoort dan??

Groetjes,
Ingrid

Ilona1980

Bericht door Ilona1980 » di 09.10.2007 14:49

Joomay zit op de Prof.Groenschool in Amersfoort! Zij had idd ook naar Zwolle gekund, of naar Utrecht, maar dit was het dichtstbij. :D Verder zijn hier geen ouders met kids die op de Prof.Groenschool zitten volgens mij. :-(

José

Bericht door José » vr 11.01.2008 11:36

Hallo,

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag :D

Ik wens je een hele fijne dag vandaag :cool:

Groetjes, José

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”