Stageonderzoek van Shiatsu massage therapie voor tinnitus

Hier kun je enquêts en projecten/workshops plaatsen die te maken hebben met over het gehoor.

Moderator: Forummoderator

Forummoderator
Forum Beheerder
Forum Beheerder

Stageonderzoek van Shiatsu massage therapie voor tinnitus

Bericht door Forummoderator » vr 19.06.2015 15:58

Hallo,

Dit is een oproep waarmee ik mensen wil aanspreken die aan mijn stage willen mee doen. Ik ben student aan de Shiatsu Academy en heb Tinnitus als onderwerp voor mijn eindwerkstuk.
Shiatsu is een massage therapie, oorspronkelijk uit Japan. Het hele lichaam wordt behandelt en het brengt ontspanning en regeling van lichaamsprocessen zoals de doorbloeding, de hormonen balans en de neurologische functie. Het zelf-genezend vermogen van het lichaam wordt ondersteund.
Het doel is om te onderzoeken op welke wijze Shiatsu een goede verlichting kan zijn bij tinnitus om de levenskwaliteit te verbeteren zodat de tinnitus meer op de achtergrond raakt.
Shiatsu is een holistische therapie, dat betekent dat er wordt rekening gehouden met de velen aspecten van de mens zoals het lichamelijk, emotionele en mentale aspect om de heelheid van de mens centraal te stallen. Deze aspecten worden door middel van de massage geraakt.
De traject bestaat uit het meedoen aan een behandelingstraject van 5 tot 10 weken, waarbij een massage per week gegeven wordt, beginnende in September.
Heeft uw last van chronische Tinnitus en wilt uw mee doen aan deze stage, dan hoor ik het graag van uw door middel van een mail naar lotta_c87@yahoo.it Ik woon in Wageningen en geef in Wageningen de behandelingen.

Vriendelijke Groet,
Carlotta

NB. Ik heb dit op verzoek geplaatst omdat Carlotta zich hier niet kan registreren. Graag reageren via het hierboven genoemde emailadres.

Plaats reactie

Terug naar “Enquêtes en projecten/workshops”