Ine

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Ine
Beginner
Beginner

Ine

Bericht door Ine » vr 18.05.2018 14:57

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen voordat ik vragen ga stellen in het forum...
Ik ben Ine, 36 jaar, getrouwd en drie kinderen.
Vorig jaar in de zomervakantie kreeg ik plotseling een hele heftige oorontsteking. Zeer pijnlijk en het ging maar niet over... uiteindelijk kreeg ik hier een ernstige complicatie door, het zeldzame Gradenigo syndroom. Dat alles door een resistente bacterie, dus moeilijk te bestrijden. Ik heb 9 dagen in het ziekenhuis gelegen en thuis nog een tijd infuustherapie gehad en daarna nog lange tijd zware antibiotica moeten slikken.

Als ik zo rondkijk op het forum, vallen mijn klachten nogal mee in vergelijking met de verhalen die ik hier lees. Ik heb aan dit alles tinnitus (in mijn geval een ruis met lichte piep) en een overgevoeligheid voor geluid overgehouden. Vooral harde geluiden en muziek, maar ook geschreeuw van (o.a. mijn eigen) kinderen, blenders, geronk van voertuigen. Geroezemoes in een ruimte vol mensen hou ik niet vol.
Ik ga in het forum op zoek naar lotgenoten van Gradenigo (verwacht ik niet te vinden...) en hulp bij het oppakken van mijn hobby als amateurmuzikant.

Ik ga eens even rondneuzen hier. En bedankt voor het accepteren van mijn aanmelding!
Groetjes Ine

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”