Nieuwe toestellen

Ervaringen met hoortoestellen, solo-apparatuur en andere hoorhulpmiddelen; ervaringen met audiciëns en andere verstrekkers van deze apparatuur.

Moderator: Forummoderator

judith
Nieuwkomer
Nieuwkomer

Nieuwe toestellen

Bericht door judith » vr 01.06.2018 15:54

Hallo, Ik ben hier een hele tijd niet geweest. 5 jaar geleden heb ik Unitron Moxi 20 aangeschaft. Één bron ellende. Uiteindelijk was er een nieuw meisje bij de audicien die ze veel beter afgesteld kreeg. Ik heb nl. verlies in de lage en midden tonen. Plus wat tinnitus. Moeilijk af te stellen blijkbaar.Het grootste deel van die 5 jaar hebben ze in de kast gelegen. Omdat ik zonder beter verstond dan mèt. Laatst heeft mijn zus ook hoorapparaatjes aangeschaft. gewoon simpele waar ze niks voor hoefde bij te betalen. Haar gehoorverlies lijkt een beetje op dat van mij. alleen meer in de hoge tonen. Ze heeft wel oordopjes op maat, wat ik niet heb. Ze is erg enthousiast. In één klap hoorde ze alles beter. Ik ben nu dus toe aan nieuwe. Maar welke ga ik nemen? Herkent iemand zich hierin ? Mijn zus heeft Resound. Ik zou graag wat tips krijgen.
Alvast bedankt.
Ik heb een niet vaak voorkomend gehoorverlies in de lage tonen. Unitron Moxi 20 Met alle accesoires.
Mijn gehoor is redelijk, maar spraak is moeilijk met een hoorapparaat op te lossen.

Plaats reactie

Terug naar “Hoortoestellen en andere hoorhulpmiddelen”