Even voorstellen.

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
michael1977
Beginner
Beginner

Even voorstellen.

Bericht door michael1977 » di 12.06.2018 20:03

Goedenavond,

Mijn naam is Michael en ben 41 jaar. Heb een lange geschiedenis wat betreft mijn oren en in de loop der maanden is het er allemaal niet beter op geworden. Begin mij nu toch wel erg zorgen te maken terwijl ik daarvoor mij eigenlijk nooit zorgen maakte over mijn oren terwijl ik toch al het een
en ander had doorgemaakt. Heb in beide oren cholesteatoom gehad waarbij het linkeroor het meest getroffen was waardoor ik een BAHA moet dragen. Rechts leek allemaal prima (lichtelijke cholesteatoom). Tinnitus heb ik al jaren (ken niet anders) maar sinds en aantal maanden heb ik sudden death in het rechteroor gekregen. Daarom kopzorgen over het gehoor. Probeer mijn verhaal in een goed onderwerp kwijt te kunnen want ik heb een hoop vragen wat betreft het stukje sudden death. Wat ik zoek is herkenning want ook al is mijn vrouw vreselijk begripvol het is niet hetzelfde als met mensen erover praten die hetzelfde hebben en misschien wat oplossingen te vinden.
Kortom nu nog een kleine schreeuw om hulp (hoop dat het hier bij blijft).

Groetjes,
Michael

eddie
Beginner
Beginner

Re: Even voorstellen.

Bericht door eddie » zo 17.06.2018 11:29

Hoi in ben Eddie 63 jaar sinds 2001 bekend met Meniere waardoor mijn gehoor aan de rechterkant nihil is
alleen bij 120 dcb komt er iets verstaanbaars binnen

Heb al een phonak cross geprobeerd de enige die er voordeel bij heeft is de verkopende partij

Wil nu bij Schoonenberg de LUNA RC gaan uit proberen Zit totaal geen vergoeding op kost veel heel veel geld heb het er wel voor over Tenslotte draag je de toestellen 16 uur per dag

Wie heeft hier ervaring mee

Groetjes Eddie

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”