Goedenavond

Schrijf hier iets over jezelf

Moderator: Forummoderator

Plaats reactie
skythinker
Beginner
Beginner

Goedenavond

Bericht door skythinker » do 09.08.2018 23:05

Beste mensen,
Ik ben een man van 41 jaar. Sinds een jaar of 6 heb ik gehoorproblemen. Het begon met heftige duizelingen waarna ik in de loop der tijd steeds minder ging horen. Ben al een aantal maal bij de KNO arts geweest. MRI scans laten maken. het is telkens een raadsel geweest wat nu de oorzaak was. Ook was er op de scans niet te zien. Sinds die tijd heb ik duizelingen / Tinitus en varierend gehoor gehad. Soms geluidvervorming. de andere keer totale doofheid. dan weer iets beter. Afgelopen januari ben ik nogmaals naar de KNO arts geweest met mijn klachten. Ik kwam in aanmerking voor een gehoorapparaat voor mijn rechteroor. Na maart werd mijn gehoor iets beter (maar nog steeds slecht). Er zijn toen audio tests afgenomen waarna het apparaat is afgesteld. Nu sinds een aantal weken is m'n tinitus weer toegenomen. Nagenoeg constant een ring geluid wat afgewissseld wordt door bromtonen en hoge piepen. Ik heb het gevoel dat er van alles gebeurd in m'n o(o)ren. Soms hoor ik links ook minder. het wisselt nagenoeg met de dag. Ik heb nu ook weinig aan m'n gehoorapparaat omdat ik nu slechter hoor dan dat hij afgesteld is. Mijn omgeving wordt er ook moedeloos van merk ik. De ene keer versta ik ze wel. de andere keer versta ik ze niet. Ik word er moedeloos van. En dan de Tinitus. Het is redelijk uit te houden. Maar ik hoor nu al jaren een zacht ringgeluid en het kloppen van mijn hart. Zijn hier mensen met dezelfde ervaringen / symptomen?

Trudie
Expert
Expert

Re: Goedenavond

Bericht door Trudie » vr 10.08.2018 15:38

Bent u getest op ziekte van Ménière?

Plaats reactie

Terug naar “Stel je zelf voor "volwassenen"”