wel of niet BAHA?

Hallo, Hebben jullie iets leuks mee gemaakt of heb je gewoon zin in een praatje.
Maar niet over slechthorendheid of ESM of andere relevante onderwerpen * mag wel :-).
Kun je hier te recht.

Moderator: Forummoderator

John Selhorst
Beginner
Beginner

wel of niet BAHA?

Bericht door John Selhorst » do 17.10.2019 02:43

Ik ben aan het overwegen...vandaag ga ik het geleende BAHA toestel terug brengen, en moet dan beslissen...
Het was moeilijk testen met zo een hoofdband want niet alleen voor mijn werk draag ik een pet, maar ook prive,
en vraag mij af...kan dit ook na de operatie?
Verder, en das mijn eigen schuld, was het geluid blikkerig, en dat komt, omdat ik schrok bij de test, iemand te horen praten
waar ik jaren niets meer hoorde en dat was een heel rare situatie, dus zei TE snel "ja is goed" bij het instellen van het apparaat(je)
Verder kon i.v.m. met mijn werk niet de testen doen, die ik wilde zeker niet met een afzakkende hoofdband, en dan zeker niet als
je constant controle-rondes moet lopen.
En dan de vraagstelling; ik wil niet "ziek" thuis blijven en doorgaan met mijn werk...kan dat??? en hoe zit het met mijn koptelefoon?
kan ik die nog wel dragen? (uiteraard zonder dat het apparaat er op geklikt is) en kan het proces weer ongedaan worden gemaakt als het moet??

Allemaal vragen die mij NU te boven komen, maar met nog enkele uren voor de boeg, wordt dit een ja of nee gevecht.....

Het is een heel groot voordeel weer te mogen horen...maar ook de kleine nadelen kunnen misschien spijt opwekken.....

groetjes aan allen, en ik laat het jullie weten!!!

John

Plaats reactie

Terug naar “Babbelhoek”