Mijn naam is Heleen, ik ben 45 jaar oud, ik ben van mijn geboorte al slechthorend. Ik draag twee toestellen. De eerste toestel die ik kreeg was toen ik 5.5 jaar oud was. Ik heb in Rotterdam op school gezeten, Hildernisseschool, speciale school voor slechthorende en spraakgebrekkigen. Daarna ben ik naar reguliere voortgezet onderwijs gegaan, Lagere land en tuinbouwschool in Dordrecht.
Ik ben de enige die slechthorend is van de hele familie. Bij mij is het puur omdat ik te lang in de geboortekanaal gezeten heb. Jarenlang had ik gehoorverlies van 40-45 db, sinds een jaar of 10 zit ik op 70 db gehoorverlies.
Ik zag dat er een rubriek ouders met kind die slechthorend is..ik verhuis even daar heen..
Ik kom hier om te lezen en zo, en wie weet steek ik nog wel wat op.
groetjes Heleen
Ik ben Heleen
Moderator: Forummoderator
Hallo Heleen,
Welkom hier op het forum
Mag ik vragen welke type toestellen jij hebt?
Ik ben nieuwsgierig wie wat heeft en wat de ervaringen zijn met een bepaalde type toestel.
Je schrijft dat je gehoor in de loop van de jaren minder is geworden, ik hoop voor jou dat het stabiel blijft.
Verder Kijk en lees rustig rond op het forum.
En ik hoop dat je hier de informatie vind die je zoekt.
Groetjes, José
Welkom hier op het forum

Mag ik vragen welke type toestellen jij hebt?
Ik ben nieuwsgierig wie wat heeft en wat de ervaringen zijn met een bepaalde type toestel.
Je schrijft dat je gehoor in de loop van de jaren minder is geworden, ik hoop voor jou dat het stabiel blijft.
Verder Kijk en lees rustig rond op het forum.
En ik hoop dat je hier de informatie vind die je zoekt.

Groetjes, José