annelies de vriend schreef:
Waarom meldt je, je niet een tijdje ziek,om je hoofd en lijf tot rust te laten komen.
Als je maar door blijft gaan, forceer je alleen maar.
groetjes Annelies
Tja, ik ben eigenlijk van plan om dit weekend het besluit te nemen dat ik niet ziek ben :D
Ik heb het gevoel dat ik op een soort kruispunt sta. Dat ik kan "besluiten" dat ik niks mankeer of dat ik me juist helemaal kan overgeven aan het ziek zijn.
Ik ben er eigenlijk (nog?) niet aan toe om ziek te zijn. Ik heb een geweldig leuke baan (ja wel zwaar en met een hoop ongezonde stress). Door deze week uit de running te zijn besef ik opnieuw hoeveel leuke kanten er aan die baan zitten, hoe gaaf het is dat ik dit mag en kan doen en wat een geweldige kansen ik heb gekregen. En dat ik een team van fijne mensen om mij heen heb waar ik energie uit haal en van geniet.
Ook de andere dingen in mijn leven zijn te fijn om op te geven. Ik zou zo graag weer eens op mijn paard door het bos willen galopperen (zonder bang te zijn om eraf te vallen door duizelingen).
Ik wil niet leven als een vrouwtje van 80, dat bang is om in de auto te stappen. Ik ben verdomme bijna geboren in een auto. Ik durf alles in een auto. Heb aan autosport gedaan. Dat gaat mij toch niet overkomen!
Ik wil geen middagdutjes doen. Ik ben 38!
Nou ja, eerst donderdag maar eens afwachten wat de neuroloog zegt. Misschien valt het allemaal wel mee...