Er zijn 6 resultaten gevonden

door Uitgeest
ma 23.08.2010 16:04
Forum: Ervaringen met huisartsen, KNO-artsen enz.
Onderwerp: Serotonine of 5HTP supplementen
Reacties: 19
Weergaves: 18094

2 maanden gebruik zijn voorbij.
Geen vermindering van de tinnitus en de hoofdpijn ook nog hetzelfde.
Experiment heeft voor mij dus geen zin gehad.
door Uitgeest
do 05.08.2010 12:46
Forum: Ervaringen met huisartsen, KNO-artsen enz.
Onderwerp: Serotonine of 5HTP supplementen
Reacties: 19
Weergaves: 18094

1 maand op weg nu, de tinnitus wordt niet minder en koppijn heb ik ook alweer gehad.
Nog 1 maand verder proberen.
door Uitgeest
ma 12.07.2010 11:35
Forum: Ervaringen met huisartsen, KNO-artsen enz.
Onderwerp: Serotonine of 5HTP supplementen
Reacties: 19
Weergaves: 18094

Dank voor je reactie Sen. Mijn vrouw keek ook iets gefronst en stelde voor om te beginnen met tryptofaan, de grondstof voor serotonine. Dus daar ben ik dus mee begonnen ook omdat ik ieder 2 weken een paar dagen spanningshoofdpijn heb en deze stof volgens literatuur daar ook positief aan kan bijdrage...
door Uitgeest
ma 12.07.2010 10:16
Forum: Ervaringen met huisartsen, KNO-artsen enz.
Onderwerp: Serotonine of 5HTP supplementen
Reacties: 19
Weergaves: 18094

Ik ga het 2 maanden proberen, baat het niet het schaat ook niet.
Na 2 maanden zal ik mijn bevindingen plaatsen.
door Uitgeest
do 08.07.2010 14:53
Forum: Ervaringen met huisartsen, KNO-artsen enz.
Onderwerp: Serotonine of 5HTP supplementen
Reacties: 19
Weergaves: 18094

Serotonine of 5HTP supplementen

Heeft iemand ervaring met het gebruik van serontonine of 5HTP supplementen. Er wordt geclaimd dat het tinitus zou verminderen.
http://noorderlicht.vpro.nl/noorderlog/ ... /43645065/
door Uitgeest
do 08.07.2010 14:44
Forum: Ervaringen met huisartsen, KNO-artsen enz.
Onderwerp: enbrel en t en h
Reacties: 10
Weergaves: 9161

Hallo, Ben me "rot"geschrokken van de bijwerkingen van Enbrel bij rheuma patienten. Uit een engels onderzoek blijkt, dat meer dan 270 sterfgevallen gerelateerd worden aan het gebruik van Enbrel. Tevens zouden deze geneesmiddelen kankerverwekkend zijn. hoi Nico, Heb je een link naar dit artikel? Mij...