Er zijn 32 resultaten gevonden

door DaneV
ma 22.02.2010 02:52
Forum: Ervaringen met medicijnen, preparaten enz.
Onderwerp: Tinnitus door SSRI
Reacties: 22
Weergaves: 26692

Nu twee weken gestopt, maar nog steeds tinnitus. Ik was al depressief maar door dat gepiep is het veel erger geworden. Ik begin mijn laatste beetje hoop op een normaal leven nu toch echt te verliezen :cry: Heeft iemand misschien tips voor me welke stappen ik nu het beste kan ondernemen? Ik heb begre...
door DaneV
do 18.02.2010 22:38
Forum: Ervaringen met medicijnen, preparaten enz.
Onderwerp: Tinnitus door SSRI
Reacties: 22
Weergaves: 26692

Tinnitus door SSRI

Hallo, Een maandje geleden ben ik begonnen aan lexapro/escitalopram ivm angstklachten. De eerste weken ging dit prima, tot dat ik last kreeg van tinnitus. Ik maakte me er niet direct zorgen om, omdat dit nou eenmaal een bijwerking kan zijn van dit medicijn. De tinnitus werd echter steeds erger en ik...