Paracetamol?

Uw ervaringen met de medische wereld in de breedste zin. KNO-artsen, huisartsen, ARBO-artsen, doorverwijzingen enz.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
PiepPiep

Paracetamol?

Bericht door PiepPiep » vr 17.04.2009 15:27

Ik heb al jaren last van een heftige T. En hoewel dit in het begin een drama was, kon ik er na 6 maanden tot een jaar goed mee leven. Eigenlijk had ik er geen last meer van (ik hoorde het wel maar het vormde geen bedreiging meer, ik kon doen en laten wat ik wilde).

Echter, sinds een week of 2 heb ik plots last van een lage bromtoon en dat geeft met name met het slapen gaan een enorme last. Het lijkt wel of ik naast een CV-ketel wil gaan slapen!

Ik heb geen idee hoe ik aan de bromtoon ben gekomen. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat ik onlangs 2 paracetamol heb geslikt tegen hoofdpijn. In de bijsluiter staat niets vermeld, en ik gebruik het wel vaker als ik hoofdpijn heb (zeg maar 1 keer per 6 maanden of zo) maar heb daar nog nooit klachten door ondervonden. En het was ook niet zo dat meteen de dag erna de bromtoon was verschenen.

Nu las ik op internet dat iemand juist erg baat bij het gebruik van paracetamol had en ik wilde daarom een paracetamolletje proberen maar ben nu niet zeker of ik daar mogelijk schade mee aanricht? Heeft iemand daar een antwoord op? Nogmaals, de bijsluiter vermeldt niets..

Kees

Bericht door Kees » vr 17.04.2009 16:23

Kan ook niet aan de paracetamol hebben gelegen.

Als het Aspirine is wordt het wel een ander verhaal.
Daar zit Acetylcalicylzuur in, wat de Tinnitus kan veroorzaken.

Je zult de oorzaak dan toch ergens anders in moeten zoeken.
Stress, vermoeidheid, ergens toch in veel lawaai gezeten, enz.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

PiepPiep

Bericht door PiepPiep » vr 17.04.2009 16:55

Bedankt voor je antwoord, kees. Leek me inderdaad al sterk dat het aan de paracetamol zou liggen. Zal wel de kredietcrisis zijn dan :D

Ik hoop dat ik er snel aan gewend ben, iig.

Kees schreef:Kan ook niet aan de paracetamol hebben gelegen.

Als het Aspirine is wordt het wel een ander verhaal.
Daar zit Acetylcalicylzuur in, wat de Tinnitus kan veroorzaken.

Je zult de oorzaak dan toch ergens anders in moeten zoeken.
Stress, vermoeidheid, ergens toch in veel lawaai gezeten, enz.

Plaats reactie