kaakchirurg ??

Uw ervaringen met de medische wereld in de breedste zin. KNO-artsen, huisartsen, ARBO-artsen, doorverwijzingen enz.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
sharmaine

kaakchirurg ??

Bericht door sharmaine » zo 17.05.2009 15:37

Owjeej ik moet mijn verstandskiezen laten verwijderen in het ziekenhuis....

ik heb wel eens gehoord dat door weet ik veel wat voor rede je T de komende dagen er na flink verergerd is...... en door de H echt nog een tijd last heb van je oren

wie kan mij hier wat mee over vertellen

JV
Contacteer:

Bericht door JV » zo 17.05.2009 17:54

Ik heb ooit wat stevige ingrepen aan mijn gebit gehad en inderdaad, daarna had ik best wel even wat meer last van m'n gepiep. Dat verdween na een dagje of wat wel weer. Zo'n tandarts (of kaakchirurg) is toch even stevig bezig met je lichaam en dan kan natuurlijk heel goed effect hebben op het gepiep. Maar ja... die kiezen zullen er toch uit moeten...

Sterkte!

Jos
Info? Tinnitus? -----> www.jvrijsen.nl

Kees

Bericht door Kees » zo 17.05.2009 19:20

Ja, daar zou je best wel wat last van kunnen krijgen.

De verstandskiezen zitten vlak bij de kaakkopjes en daar achter lopen de gehoorzenuwen.
Dus dat gewroet in die buurt kan best even een aantal dagen de klachten doen verergeren.

Veel sterkte toegewenst.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

marc fien

Bericht door marc fien » ma 18.05.2009 16:53

jep, that's a though one !

sterkte !!

PDT_011
wake up ... the sun came to see you.

sharmaine

Bericht door sharmaine » zo 24.05.2009 23:48

ow jeej nou ik ga me er even mentaal op voor bereiden :P :-(
bedankt allemaal

Melanie

Bericht door Melanie » ma 25.05.2009 13:06

Heey

Heb ook niet zo heel lang geleden alle verstandskiezen eruit laten snijden en het viel echt reuze mee!

Ja naderhand deed het wel beetje pijn ja en er stond een soort spanning op mijn kaak dat doortrekt naar je hoofd (dus ook wel een beetje op je oor).

Maar het viel allemaal heel erg mee vond ik hoor, ook de T werd niet super veel harder ofzo..

succes!

Harm Jan

Bericht door Harm Jan » zo 15.11.2009 11:05

Heb zelf bij de kaakchirurg een behoolrijke kieste in de bovenkaak laten verwijderen. Het bleek dat het gezwel er al 3 jaar zat. Heb er niet lang last van gehad, maar op een gegeven moment had ik een behoorlijke bult aan de bovenkaak. Volgens KNO-arts bestaat er geen verband tussen het gezwel en de Tinnitus. Hij kon ook niet ontdekken of het van de muziek kwam, al kan dat natuurlijk een mogelijke oorzaak zijn. Het gezwel zou zich daarvoor teveel op een andere plaats bevinden dan dat het mogelijk beschadiging aan de gehoororganen zou kunnen geven. Maar het kan wel?!

Vr.gr. Harm Jan

Kees

Bericht door Kees » zo 15.11.2009 11:39

Het kan wel een oorzaak geweest zijn.
Als het er al zo lang zat, kan het ook bepaalde schade veroorzaakt hebben.

De gehoorzenuw loop vlak achter de kaakkopjes langs,
dus er kan best een bepaalde link liggen tussen de klachten en de ontsteking.

Maar of de klachten nu af gaan nemen is natuurlijk wel de vraag.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Harm Jan

Bericht door Harm Jan » zo 15.11.2009 12:16

Dacht al wel dat het een mogelijke oorzaak kon zijn. Aanvankelijk dacht ik nog dat de kieste zich daarvoor op een hele andere plaats bevond. Wat de KNO-arts ook vermoedde. Maar dacht er vandaag opeens aan dat die kieste zich regelmatig verplaatste in de bovenkaak. Vaak overdag bij de voortanden, maar vooral 's nachts zowat gevaarlijk bij de keel. Dan kom je dus wel bij de gehoorzenuw uit.

Vr.gr. Harm Jan

DickA

Bericht door DickA » do 24.12.2009 11:10

De ellende met het oorsuizen begon bij mij na een bezoek aan de kaakchirurg.
Bespreek je klachten daarom eerst met hem of haar.

Harm Jan

Bericht door Harm Jan » vr 25.12.2009 10:39

Bedankt voor het advies. Dat zal ik zeker doen. Het is wellicht zo dat het de kans op tinnitus misschien heeft vergroot. Maar heb het opgelopen door te harde muziek in de auto op de snelweg. Ik wou dan dat de muziek het geluid van de motor overstemde. Niet dat die zo rumoerig was dat ik de radio loeihard aan hoefde te zetten. Dat deed ik ook niet volgens mij, maar heb bij het uitstappen er wel oorsuizen van gekregen. Het uiteindelijke resultaat mag duidelijk zijn.

Vr.gr. Harm Jan

Plaats reactie