Dr. P.E.M. Vente in Aplphen

Uw ervaringen met de medische wereld in de breedste zin. KNO-artsen, huisartsen, ARBO-artsen, doorverwijzingen enz.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Frits

Dr. P.E.M. Vente in Aplphen

Bericht door Frits » wo 30.06.2010 18:20

Van mijn logopediste, die zelf ook tinnituspatiënt is kreeg ik het adres van Dr. Vente in Alphen a/d Rijn. www.pemvente.com
Hij heeft haar kunnen helpen. De T. is een heel stuk minder geworden. Ze kan weer in deeltijd werken.

Is er iemand die ervaring heeft met deze arts?

Ik hoor het graag
Hartelijke groet,

Frits

Marjolein

Bericht door Marjolein » wo 30.06.2010 18:29

Hi Frits,

Ik heb ervaring met dr Vente, maar niet voor behandeling van T.
Ik heb Meniere (waar T een symptoom van is) en heb van hem hiervoor (de Meniere dus) een prismabril gekregen, met goed resultaat.
Op mijn T heeft dat geen enkele invloed gehad.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder heb gehoord dat iemand voor alleen T bij hem is geweest.
Ben benieuwd wat je logopediste voor therapie heeft gehad.

Groet, Marjolein

Frits

Bericht door Frits » wo 30.06.2010 19:15

Marjolein schreef:Hi Frits,

Ik heb ervaring met dr Vente, maar niet voor behandeling van T.
Ik heb Meniere (waar T een symptoom van is) en heb van hem hiervoor (de Meniere dus) een prismabril gekregen, met goed resultaat.
Op mijn T heeft dat geen enkele invloed gehad.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit eerder heb gehoord dat iemand voor alleen T bij hem is geweest.
Ben benieuwd wat je logopediste voor therapie heeft gehad.

Groet, Marjolein
Hoi Marjolein,

Ik heb een aantal jaren geleden zeer heftige menière gehad. Nu af en toe wel eens duizelig maar de top is er af kan ik wel zeggen. Wat is gebleven is de wel zeer heftige T. en H. Zo heftig dat er haast niet mee is te leven. Het is alsof ik constant een stoomboot in mijn hoofd heb. En af en toe aanvallen van wel zeer heftige T. zodat ik met mijn kop tegen de muur sta te bonzen van ellende. Ik heb al van alles geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat.
Mijn logopediste heeft antidepressiva gehad. Ik ben daar niet van gecharmeerd maar op ogenblik wil ik alles opvreten als het maar helpt.
Van de psychiater krijg ik het niet omdat ik niet depressief ben!!
Ja, en dan weet ik het ook niet meer. Dus vandaar.
Het bijzondere is dat mijn logopediste het adres van Dr Vente heeft gekregen van haar KNO-arts waar ik ook bij onder behandeling was/ben.
Bij de KNO-arts kom ik niet meer want die kan toch niets doen.
Zo zie je maar hoe raar de dingen kunnen lopen.

Bedankt voor je berichtje
Hartelijke groet,

Frits

Plaats reactie