lasertherapie in Duitsland

Uw ervaringen met de medische wereld in de breedste zin. KNO-artsen, huisartsen, ARBO-artsen, doorverwijzingen enz.

Moderators: moderator, forumadmin

WillyFaber

lasertherapie

Bericht door WillyFaber » zo 22.04.2007 15:39

beste mensen, ik kan alleen maar uitgaan van mijn eigen ervaringen. Ik merk ook nu weer, na 10 behandelingen in maart 2007 dat het geluid van de tinnitus weer gezakt is. Mijn ervaring is tot nu toe, dat dat zo blijft bij mij. Ik denk dat ik tot de 85% behoor die er baat bij heeft.
Echter, voor de hyperacusis merk ik vrijwel geen verschil. Dat blijft dus een probleem voor mij.
Ik weet van DrWilden dat hij laserapparatuur gebruikt met een output van 1500 mwatt. Ik weet van Mikael Bäckman dat een geslaagde laserbehandeling valt of staat met de hoeveelheid energie die er toegediend wordt. Verder wil ik als leek hierover niet oordelen. Ik denk dat het voor ieder, met zulke ernstige gehoorproblemen, belangrijk is om te zoeken naar een behandeling die bij je past. Ik wil iedereen daar heel veel sterkte bij wensen.

Willy Faber.
Voor vragen betreffende T en H en SH kun je me mailen willy_faber@hotmail.com

bart

Re: lasertherapie

Bericht door bart » zo 22.04.2007 20:34

WillyFaber schreef:beste mensen, ik kan alleen maar uitgaan van mijn eigen ervaringen. Ik merk ook nu weer, na 10 behandelingen in maart 2007 dat het geluid van de tinnitus weer gezakt is. Mijn ervaring is tot nu toe, dat dat zo blijft bij mij. Ik denk dat ik tot de 85% behoor die er baat bij heeft.
Echter, voor de hyperacusis merk ik vrijwel geen verschil. Dat blijft dus een probleem voor mij.
Ik weet van DrWilden dat hij laserapparatuur gebruikt met een output van 1500 mwatt. Ik weet van Mikael Bäckman dat een geslaagde laserbehandeling valt of staat met de hoeveelheid energie die er toegediend wordt. Verder wil ik als leek hierover niet oordelen. Ik denk dat het voor ieder, met zulke ernstige gehoorproblemen, belangrijk is om te zoeken naar een behandeling die bij je past. Ik wil iedereen daar heel veel sterkte bij wensen.

Willy Faber.
Willy, denkt Dr Wilden dan ook dat hij je ook met nog een aantal behandelingen van jouw tinnitus af kan helpen?

Heb je ook audiogrammen in Nederland laten maken en laten die dan ook gehoorverbeting zien in vergelijking met een aantal jaar geleden van bijvoobeeld 20 db gehoorverbetering of meer?

Ik denk eerlijk gezegd niet dat je met jouw vordering tot de 85% groep behoord maar tot de 1% groep die na lasertherapie zegt verbetering the hebben. Hoe weet je trouwens dat het 85% is waar je tot behoord?

Dr Wilden en Mikael Backman geven overal aan dat er om resultaat te bereiken je de juiste doses en het juiste behandel protocol moet gebruiken.

Maar laat ze dan eens de studie doen die ik eerder noemde met hun behandel methode en hun laser doses.

Daarna kunnen ze in heel europa laser klinieken openen. De klanten stromen toe omdat gehoor problemen zo'n ernom probleem vormen in onze moderne maatschappij.

Willy, ik ben blij voor jou dat je baat hebt bij de behandelingen van Dr Wilden. Je moet echter er wel rekening mee houden dat jou positieve verhalen invloed hebben op andere mensen om wel of niet te gaan naar Dr Wilden en om veel geld uit te geven aan een behandeling die terecht niet erkent is in de reguliere medische wetenschap.

Dr Wilden en Mikael Backman zijn verantwoordelijk voor het aantonen van de effectiviteit van hun behandeling door bijvoorbeeld de studies die ik eerder aangaf te doen. Niet jij als patient.

WillyFaber

Bericht door WillyFaber » wo 25.04.2007 17:41

Hoi Bart, ik wil alleen maar mijn eigen verhaal neerzetten en ik hoop door de laser dat de tinnitus verminderd/weggaat.
Ik probeer altijd een duidelijk verhaal neer te zetten en aan iedereen zelf de keuze over te laten.
Ik wil hiermee alleen maar aangeven dat er meer mogelijk is dan - er mee leren leven-.
IK heb in 2005 mijn keuze gemaakt en die is gelukkig goed uitgevallen. Dat had ook anders kunnen zijn.
Dus wens ik iedereen veel succes met het zoeken naar een oplossing en ik kan ze iets vertellen over laser, maar ik ga mensen niet proberen te overtuigen.

Willy Faber
Voor vragen betreffende T en H en SH kun je me mailen willy_faber@hotmail.com

bart

Bericht door bart » wo 25.04.2007 22:06

Hoi Willy,

Het laaste wat ik wil is jou persoonlijk aanvallen op jou keuze om laser te gaan doen. Echt nooit!

Het is echt geweldig dat jij er baat bij hebt.

Het is altijd wel zo dat mensen die positief zijn na een behandeling eerder daar voor uit durven komen dan mensen die geen baad bij een behandeling hebben gehad. Ik vindt het daarom belangrijk dat mensen ook het andere geluid horen.

Duitse tinnitus forum staan vol met mensen die ook bij Dr Wilden zijn geweest en zelfs meerdere (soms wel 3) behandelingen hebben gedaan en geen enkele positief effect na de behandeling hadden. Dat lijkt me echt vreselijk, zoveel geld uitgeven aan een behandeling met geen enkele verlichting.

Plaats reactie