vuurwerk
Moderators: moderator, forumadmin
-
vuurwerk
Beste mensen,
Ik heb dit jaar erg veel last ondervonden van het knallen van het vuurwerk. Mn mijn linker oor, waar ik H heb, werd hierdoor erg overbelast. Gelukkig heb ik met mijn laser de boel kunnen herstellen.
Maar ik vraag me af hoe anderen met H de jaarwisseling doorkomen. Kan iemand mij daar antwoord op geven?
Bedankt, Willy Faber
Ik heb dit jaar erg veel last ondervonden van het knallen van het vuurwerk. Mn mijn linker oor, waar ik H heb, werd hierdoor erg overbelast. Gelukkig heb ik met mijn laser de boel kunnen herstellen.
Maar ik vraag me af hoe anderen met H de jaarwisseling doorkomen. Kan iemand mij daar antwoord op geven?
Bedankt, Willy Faber
Voor vragen betreffende T en H en SH kun je me mailen willy_faber@hotmail.com
-
Ik heb het nog niet zo lang dus ik denk dat een stukje H bestaat uit angst dat de T erger wordt....maar, heb mezelf met tv opgesloten in mijn halletje omdat de enige kamer is die niet aan een buitenmuur grenst, en als ik de woonkamer inging om vuurwerk te kijken dan oordopjes in (woon in het centrum van den haag dus dat was echt flink knallen). door deze extreme voorzichtigheid heb ik verder geen extra nadeel ondervonden .. maar leuk is anders:-( 
Hoe kom jij aan je T en H overigens als ik het vragen mag, lawaaischade, of andere gezondheidsproblemen? (ik probeer te inventariseren welke behandelmethoden bij lawaaischade mogelijk enige verlichting zouden kunnen geven)
sterkte....

Hoe kom jij aan je T en H overigens als ik het vragen mag, lawaaischade, of andere gezondheidsproblemen? (ik probeer te inventariseren welke behandelmethoden bij lawaaischade mogelijk enige verlichting zouden kunnen geven)
sterkte....
-
vuurwerk
Beste Bernadette,
In wezen heb je het zelfde gedaan als ik. Proberen je voor de knallen te beschermen.
Ik denk dat ik door het werken in een noodlokaal, waar het geluid te hard was, ik H en T heb ontwikkeld. Door lasertherapie is de T wel een stuk minder geworden. Maar de H blijft me parten spelen. Vandaar mijn vraag hoe andere mensen met H bepaalde problemen oplossen.
Willy
In wezen heb je het zelfde gedaan als ik. Proberen je voor de knallen te beschermen.
Ik denk dat ik door het werken in een noodlokaal, waar het geluid te hard was, ik H en T heb ontwikkeld. Door lasertherapie is de T wel een stuk minder geworden. Maar de H blijft me parten spelen. Vandaar mijn vraag hoe andere mensen met H bepaalde problemen oplossen.
Willy
Voor vragen betreffende T en H en SH kun je me mailen willy_faber@hotmail.com
Hallo,
Ik heb altijd erge last van het vuurwerk, daarom gaan we noodgedwongen naar een vakantiehuisje in de bergen in Zwitserland.
Ik ben blij te horen dat ik niet de enigste ben. Misschien weet iemand hier in Nederland een vuurwerkloze plek en kunnen we er volgend jaar met z'n allen naar toe gaan. Goed ideetje
groetjes Betty
Ik heb altijd erge last van het vuurwerk, daarom gaan we noodgedwongen naar een vakantiehuisje in de bergen in Zwitserland.
Ik ben blij te horen dat ik niet de enigste ben. Misschien weet iemand hier in Nederland een vuurwerkloze plek en kunnen we er volgend jaar met z'n allen naar toe gaan. Goed ideetje

groetjes Betty
een beetje laat maar toch.......
waarom moeten anderen lijden die geen last hebben van T
van onze last ???
zag al meer van dit soort dingen staan ik denk dat 98 % dit niet gekregen heeft van vuurwerk...
ik steek elk jaar vrolijk vuurwerk af tevens groot gebruiker van carbid dus met de melkbus schieten....
maar je kan natuurlijk ook gehoorbescherming dragen... lijkt me.
ik zou dus ook nooit die petie tekenen tegen vuurwerk.
sorry hoor maar dat vind ik nou onzin.
laten ze dan meer en betere voorlichting geven. wat gaat daarna komen een verbod op brommers en motoren???
verbod op honden omdat ze blaffen enz enz..
greetz Cave 8)
waarom moeten anderen lijden die geen last hebben van T
van onze last ???
zag al meer van dit soort dingen staan ik denk dat 98 % dit niet gekregen heeft van vuurwerk...
ik steek elk jaar vrolijk vuurwerk af tevens groot gebruiker van carbid dus met de melkbus schieten....
maar je kan natuurlijk ook gehoorbescherming dragen... lijkt me.
ik zou dus ook nooit die petie tekenen tegen vuurwerk.
sorry hoor maar dat vind ik nou onzin.
laten ze dan meer en betere voorlichting geven. wat gaat daarna komen een verbod op brommers en motoren???
verbod op honden omdat ze blaffen enz enz..
greetz Cave 8)
And I'm going down, all the way down
I'm on the highway to hell
Er is wel iets van op het forum geweest begin dit jaar.
Even zoeken op het forum heeft dit opgeleverd.
http://forum.nvvs.nl/forum_oud/tinnitus ... rk+petitie
Even zoeken op het forum heeft dit opgeleverd.
http://forum.nvvs.nl/forum_oud/tinnitus ... rk+petitie
ja stond er wel zie net dat kees hem al heeft gevonden...
trouwens we schieten wel elk jaar met carbid we hebben mooie zelfbouw setjes van stalen regenpijpen en een colafles...
werkt super wel doppies op want dat scheelt wel.
http://www.youtube.com/watch?v=wjmZDDQePKE
werkt perfect natuurlijk wel met een vergunning....
trouwens we schieten wel elk jaar met carbid we hebben mooie zelfbouw setjes van stalen regenpijpen en een colafles...
werkt super wel doppies op want dat scheelt wel.
http://www.youtube.com/watch?v=wjmZDDQePKE
werkt perfect natuurlijk wel met een vergunning....

And I'm going down, all the way down