telefoneren

Mededelingen die niet bij bovenstaande onderwerpen over Hyperacusis passen.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Jolien89

telefoneren

Bericht door Jolien89 » vr 11.04.2014 10:49

Hallo

Zoals vele onder jullie heb ik dus ook problemen of problemen gehad met mijn oren.
Ik heb lang last gehad van pijn n mijn oor. Ik ben hiervoor in behandeling geweest. Ik had een gehoordip. Ik denk zelf dat de arts sprak vn Recruitment.
Met de juiste pillen is dit terug gebeterd. Toch blijf ik aan mijn linkeroor meer gevoeligheid voelen.
Ik ben op zoek nr werk en er is een job die ik heel graag zou doen. Alleen heb je constant telefooncontact en wordt er gebruik gemaakt van een hoofdtelefoon.
Nu vraag ik mij af of dit gehoorschade kan toebrengen? of als ik opnieuw last ga krijgen. want als ik telefoneer met mijn linkeroor voelt het altijd wat gevoeliger.
Weet iemand raad?

groeten

Johan

Re: telefoneren

Bericht door Johan » vr 11.04.2014 12:14

Ik zou het met mijn arts bespreken in jouw geval.
Mijn oren zijn overgevoelig. Als ik te lang telefoneer dan heeft dat effect op mijn
T en H. Bel nu meestal handfree. Wat van belang is dat je gebruik maakt van een goede telefoon. En hoelang je die telefoon op heb.

Kan jij mij vertellen welke medicijnen je hebt gebruik waardoor het is verbeterd?

Gr. Johan

Jolien89

Bericht door Jolien89 » vr 11.04.2014 13:25

Johan schreef:Ik zou het met mijn arts bespreken in jouw geval.
Mijn oren zijn overgevoelig. Als ik te lang telefoneer dan heeft dat effect op mijn
T en H. Bel nu meestal handfree. Wat van belang is dat je gebruik maakt van een goede telefoon. En hoelang je die telefoon op heb.

Kan jij mij vertellen welke medicijnen je hebt gebruik waardoor het is verbeterd?

Gr. Johan
Ja, ik heb al gesollicteerd voor die ene job en maak me nu wat zorgen. toch zou ik graag de job doen maar ik zou niet willen dat mijn H er of recruitment er negatief op reageert.
Het zou met een hoofdtelefoon zijn. Ja, het probleem is dat het soms lang duurt voor ik naar die arts kan.
Ik gebruikte piracetam en cinnarizine. Heb jij al dingen geprobeerd om het te doen beteren?

groetjes

Kees

Bericht door Kees » vr 11.04.2014 22:11

Kijk anders eens voor goede telefoons of headsets bij Oorakel.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Plaats reactie