Gingko Biloba (Gingko Terp)

In dit forum mogen zorgverleners en commerciële instellingen hun therapieën aanbieden.
Overleg met de moderator vóór het plaatsen is verplicht.

Moderators: moderator, forumadmin

MA Phytopharma

Gingko Biloba (Gingko Terp)

Bericht door MA Phytopharma » di 14.02.2012 06:27

Beste forumleden,

Via het Forum zie ik diverse reacties over gebruik van Gingko en zijn mogelijk positieve werking op diverse aandoeningen. In deze zelfde stukken lees ik over de hoge concentraties (in mg / aantal pillen) die men inneemt om enig profijt te hebben. Dit heeft naar mijn mening te maken met de concentratie werkzame stof in de Gingko producten die tot op heden op de markt waren.

Graag maak ik u bekend met een Gingko, vele malen zuiverder dan hetgeen op de markt is.
Onze Gingko zit rond de 90% geconcentreerd. Graag zou ik met gebruikers in contact komen. Indien Gingko supplementen bij behandelingen worden gebruikt zou het mooi zijn als deze de meest zuiverste vorm zijn, waarmee de werking het meest effectief is, bij geringe inname.

Ons bedrijf heet MA PhytoPharma, het is een life science bedrijf dat zich bezig houd met het extraheren van natuurlijke stoffen uit planten(extracten). Ons hoofdproduct is Gingko. Deze halen wij, via een productieproces (locatie Lelystad) uit blad vanuit China. ( dit blad ondergaat diverse strenge controles alvorens ons productieproces te bereiken). Ons eindproduct is in poedervorm en heeft een concentratie werkzame stof van >90% dit in vergelijking met ons “concurrent” die een concentratie werkzame stof van rond de 6- 20% heeft. Labmedisan zorgt ervoor dat de poeder wordt omgezet in capsules volgens de GMP en HACCP richtlijnen. Binnen de locatie Lelystad beschikken wij ook over onze eigen laboratorium met de geavanceerde apparatuur waarmee we het productieproces volgen en diverse analyses uitvoeren.

Buiten de Nutra special serie hebben we ook een cosmetische lijn. Onze verkoop is inmiddels gestart in China. Daar hebben wij een drietal drugsstores. Verder beschikken we over een verkoopsite (www.cathaydrugstore.com). Ons logistieke centrum zit in Almere, onze productie unit in Lelystad.

Zou graag met gebruikers van huidige Gingko in contact komen om ons product te introduceren. Indien gewenst kunnen we een afspraak maken op locatie om onze Nutra special lijn aan u voor te stellen en een rondleiding geven in onze fabriek

Met vriendelijke groet,

M. van den Bos

Tara

Bericht door Tara » di 14.02.2012 07:52

Reclame in zijn zuiverste vorm. ;)

Volgens mij hoort dat hier niet te staan, maar toch dank voor de uitwijding.
Ikzelf zal er geen gebruik van maken omdat dit duidelijk commercieel is. ;)
Acceptatie is vooruitgang

MA Phytopharma

Bericht door MA Phytopharma » di 14.02.2012 08:16

Beste,

Wellicht is het reclame, maar het hoofddoel is een zuivere vorm van Gingko die nog een beter resultaat zal geven dan gebruikers op dit moment gewend zijn.

Graag nodig ik je uit om kostenloos het product te proberen en dan je ervaringen te delen op het forum.

forumadmin
Site Admin
Site Admin

Bericht door forumadmin » di 14.02.2012 10:30

MA Phytopharma schreef:Beste,

Wellicht is het reclame, maar het hoofddoel is een zuivere vorm van Gingko die nog een beter resultaat zal geven dan gebruikers op dit moment gewend zijn.

Graag nodig ik je uit om kostenloos het product te proberen en dan je ervaringen te delen op het forum.
Ik heb hem in ieder geval even verplaatst omdat hij verkeerd stond.
Wat ik nog graag wil zien:
- onderbouwing van de claims in je startpost, meten is weten dus daar zal vast iets van op papier staan.
- bedrijfsgegevens, via de inschrijving is te vinden waar het bedrijf zit maar een wat volledigere introductie zou fijn zijn.

Het was fijn geweest als je eerst om toestemming had gevraagd zoals het hoort maar soit.
Als je dit nog even aan kun vullen staat het hier wat mij betreft goed.
Zie dit alleen niet als reclameplatform, zodra we dat idee krijgen is het sneller weg dan het er stond.

MA Phytopharma

Bericht door MA Phytopharma » di 14.02.2012 11:09

Het is zeker niet de bedoeling om dit forum te zien als reclame mogelijkheid. Via via ben ik in contact gekomen met dit forum. Ik zag een topic over het gebruik van Gingko. Er is een geringe werking, maar inname vond men toch wat veel.

In eerste instantie heb ik gereageerd naar de overkoepelende organisatie NVVS. Hierbij het belang van de "patient" voorop gesteld en hen geinformeerd over deze zuivere vorm. Verder gevraagd of zij hierbij een belangrijke spil zouden kunnen vormen ten behoeve van de gebruikers en wellicht de nog niet gebruikers. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie van hun mogen ontvangen dat ik gisteren besloten heb de gebruikers van deze ontwikkeling niet te onthouden.

Excuus dat het hier verkeerd stond geplaatst, ik ben niet erg thuis in het gebruik van forums.

Het eerdere aanbod om kostenloos een aantal samples beschikbaar te stellen blijft staan.
Zelf had ik veel last van Migraine, wat met gebruik van deze capsules weg is. Ditzelfde geldt voor een personen met glaucoom, parkison, lage zuurstofperentage, enz.
De wetenschap heeft al diverse stukken geschreven over het gebruik van Gingko en zijn postieve werking op diverse aandoeningen.

onderstaande is de mail die ik op 28 jan 2012 aan het NVVS het gestuurd

Geachte,

Via het Forum zie ik diverse reacties over gebruik van Gingko en zijn mogelijk positieve werking op diverse aandoeningen. In deze zelfde stukken lees ik over de hoge concentraties (in mg / aantal pillen) die men inneemt om enig profijt te hebben.

Graag maak ik u bekend met een Gingko, vele malen zuiverder dan hetgeen op de markt is.
Onze Gingko zit rond de 90% geconcentreerd. Graag zou ik met u in contact komen, een rondleiding geven in onze fabriek en u kennis willen laten maken met deze verbeterde Gingko. Indien Gingko supplementen bij behandelingen worden gebruikt zou het mooi zijn als deze de meest zuiverste vorm zijn, waarmee de werking het meest effectief is. bij geringe inname

Voor u informatie, wie zijn wij:

Ons bedrijf heet MA PhytoPharma, het is een life science bedrijf dat zich bezig houd met het extraheren van natuurlijke stoffen uit planten(extracten). Ons hoofdproduct is Gingko. Deze halen wij, via een productieproces (locatie Lelystad) uit blad vanuit China. ( dit blad ondergaat diverse strenge controles alvorens ons productieproces te bereiken). Ons eindproduct is in poedervorm en heeft een concentratie werkzame stof van >90% dit in vergelijking met ons “concurrent” die een concentratie werkzame stof van rond de 6- 20% heeft. Labmedisan zorgt ervoor dat de poeder wordt omgezet in capsules. Binnen de locatie Lelystad beschikken wij ook over onze eigen laboratorium met de geavanceerde apparatuur waarmee we het productieproces volgen en diverse analyses uitvoeren (kwaliteit gerelateerd).

Buiten de Nutra special serie hebben we ook een cosmetische lijn. Zou graag met u een afspraak maken op locatie om onze Nutra special lijn aan u voor te stellen. Zou hierin graag u expertise willen om zo patiënten is samenwerking met u te benaderen dan hen via het forum over onze Gingko te informeren.

Met vriendelijke groet,

nicole

Bericht door nicole » di 14.02.2012 11:20

Dit slaat werkelijk alles !!!!

forumadm dient zulke reclame subiet te verwijderen. Uiterst vreemd dat
dit nog niet gebeurd is !!

NES

Bericht door NES » di 14.02.2012 11:22

Welkom ik woon vlak bij u unit ,logistiekecentrum.
nutra speciaal.
Vind het heel interessant,wil best een keer in u bedrijf kijken.

Wie wil, zoekt een mogelijkheid.
Wie niet wil, zoekt een reden

Frits

Ginkgo

Bericht door Frits » di 14.02.2012 11:24

Het spijt me maar ik vind dit reclame van het zuiverste
water. Het hoort hier dan ook niet thuis.
En dan ook nog op de valreep aandacht vragen voor een
cosmeticalijn.
Een advertentie in het blad "Horen" zou meer op zijn
plaats zijn. Maar ja, dan moet er voor worden betaald.
En dat is kennelijk niet de bedoeling.

Ik spreek uiteraard geen oordeel uit over de kwaliteit
van Uw produkten. Dat kan best goed zijn.
Hartelijke groet,

Frits

Tara

Bericht door Tara » di 14.02.2012 11:27

MA Phytopharma schreef:Het is zeker niet de bedoeling om dit forum te zien als reclame mogelijkheid. Via via ben ik in contact gekomen met dit forum. Ik zag een topic over het gebruik van Gingko. Er is een geringe werking, maar inname vond men toch wat veel.

In eerste instantie heb ik gereageerd naar de overkoepelende organisatie NVVS. Hierbij het belang van de "patient" voorop gesteld en hen geinformeerd over deze zuivere vorm. Verder gevraagd of zij hierbij een belangrijke spil zouden kunnen vormen ten behoeve van de gebruikers en wellicht de nog niet gebruikers. Tot op heden heb ik nog geen enkele reactie van hun mogen ontvangen dat ik gisteren besloten heb de gebruikers van deze ontwikkeling niet te onthouden.

Excuus dat het hier verkeerd stond geplaatst, ik ben niet erg thuis in het gebruik van forums.

Het eerdere aanbod om kostenloos een aantal samples beschikbaar te stellen blijft staan.
Zelf had ik veel last van Migraine, wat met gebruik van deze capsules weg is. Ditzelfde geldt voor een personen met glaucoom, parkison, lage zuurstofperentage, enz.
De wetenschap heeft al diverse stukken geschreven over het gebruik van Gingko en zijn postieve werking op diverse aandoeningen.

Geachte,

Via het Forum zie ik diverse reacties over gebruik van Gingko en zijn mogelijk positieve werking op diverse aandoeningen. In deze zelfde stukken lees ik over de hoge concentraties (in mg / aantal pillen) die men inneemt om enig profijt te hebben.

Onze Gingko zit rond de 90% geconcentreerd. Graag zou ik met u in contact komen, een rondleiding geven in onze fabriek en u kennis willen laten maken met deze verbeterde Gingko. Indien Gingko supplementen bij behandelingen worden gebruikt zou het mooi zijn als deze de meest zuiverste vorm zijn, waarmee de werking het meest effectief is. bij geringe inname

Ons bedrijf heet MA PhytoPharma, het is een life science bedrijf dat zich bezig houd met het extraheren van natuurlijke stoffen uit planten(extracten). Ons hoofdproduct is Gingko. Deze halen wij, via een productieproces (locatie Lelystad) uit blad vanuit China. ( dit blad ondergaat diverse strenge controles alvorens ons productieproces te bereiken). Ons eindproduct is in poedervorm en heeft een concentratie werkzame stof van >90% dit in vergelijking met ons “concurrent” die een concentratie werkzame stof van rond de 6- 20% heeft. Labmedisan zorgt ervoor dat de poeder wordt omgezet in capsules. Binnen de locatie Lelystad beschikken wij ook over onze eigen laboratorium met de geavanceerde apparatuur waarmee we het productieproces volgen en diverse analyses uitvoeren (kwaliteit gerelateerd).

Buiten de Nutra special serie hebben we ook een cosmetische lijn. Zou graag met u een afspraak maken op locatie om onze Nutra special lijn aan u voor te stellen. Zou hierin graag u expertise willen om zo patiënten is samenwerking met u te benaderen dan hen via het forum over onze Gingko te informeren.

Met vriendelijke groet,
Deze info stond al in uw eerste bericht. Kunt u wetenschappelijke bewijzen overleggen van de resultaten?
Van de onderzoeken?
Hoe bent u tot dit middel gekomen?
Kortom..geen verhaaltje, maar feiten.

NES

Bericht door NES » di 14.02.2012 11:32

Oordeel is gauw geveld :shock:

Laten we eerst de Nvvs afwachten.(de brief)
Lijk me wel zo netjes.
En de vragen van de forumadm.
Het staat tenslotte nu op de goede plek.

Tara

Bericht door Tara » di 14.02.2012 11:35

Ja Nes..ik heb een verschrikkelijke allergie voor mensen die over de ruggen van de ellende van andere mensen geld proberen te verdienen.

Het is precies wat Frits zegt.
Ook op de valreep nog even de cosmetica promoten.

En op de brief heeft de topicstarter al geen antwoord gehad.

NES

Bericht door NES » di 14.02.2012 11:42

Tara schreef:
MA Phytopharma schreef:Het is zeker niet de bedoeling om dit forum te zien als reclame mogelijkheid. Via via ben ik in contact gekomen met dit forum. Ik zag een topic over het gebruik van Gingko. Er is een geringe werking, maar inname vond men toch wat veel.

Geachte,

Ons bedrijf heet MA PhytoPharma, het is een life science bedrijf dat zich

bezig houd met het extraheren van natuurlijke stoffen uit planten(extracten). Ons hoofdproduct is Gingko. Deze halen wij, via een productieproces (locatie Lelystad) uit blad vanuit China. ( dit blad ondergaat diverse strenge controles alvorens ons productieproces te bereiken). Ons eindproduct is in

poedervorm en heeft een concentratie werkzame stof van >90% dit in vergelijking met ons “concurrent” die een concentratie werkzame stof van rond de 6- 20% heeft. Labmedisan zorgt ervoor dat de poeder wordt omgezet in capsules. Binnen de locatie Lelystad beschikken wij ook over onze eigen laboratorium met de geavanceerde apparatuur waarmee we het

productieproces volgen en diverse analyses uitvoeren (kwaliteit gerelateerd).

Buiten de Nutra special serie hebben we ook een cosmetische lijn. Zou graag
met u een afspraak maken op locatie om onze Nutra special lijn aan u voor te stellen. Zou hierin graag u expertise willen om zo patiënten is samenwerking met u te benaderen dan hen via het forum over onze Gingko te informeren.

Met vriendelijke groet,
Deze info stond al in uw eerste bericht. Kunt u wetenschappelijke bewijzen overleggen van de resultaten?
Van de onderzoeken?
Hoe bent u tot dit middel gekomen?
Kortom..geen verhaaltje, maar feiten.

Ik begrijp het de vragen zijn duidelijk.
Laat ze daar eerst op reageren.

MA Phytopharma

Bericht door MA Phytopharma » di 14.02.2012 12:02

beste,

had niet verwacht dat er zulke reacties zouden komen. Wil jullie bekend maken met een product die jullie klachten zal laten afnemen en wellicht zelfs doen verdwijnen.

als ik uit was op een commercieel stuk had ik dit zeker anders gepresenteerd. het stuk over cosmeticalijn geeft alleen weer in welke braches wij ons bevinden. de cosmeticalijn is niet bedoeld om op je oor te smeren.
over de rug van andere geld verdienen is niet aan de orde. Uit de reacties is te concluderen dat men niet goed leest.

Nes graag nodig ik je uit in Lelystad om de fabriek te zien en ons product.
wellicht dat gebruik door jouw en dan je ervaring de mede forum lezers tot andere gedachtes brengt.

zeer binnenkort zal ik jullie voorzien van resultaten en andere gegevens zoals gevraagd.

zelf heb ik alle soorten pillen en natuurlijke middelen gebruikt om van mijn migraine af te komen, met allerlei bijwerkingen totdat ik Gingko ging gebruiken. het effect was nog gering en inname hoog, totdat ik de zuiverste vorm binnen handbereik kreeg.

deze zuiverste vorm is ontwikkeld door een chemicus die voorheen bij Solvay Pharmaceuticals werkzaam was. Gingko is al heel oud en door analyses op HPLC en GC is te bepalen wat de percentage/concentratie werkzame stof is in een product. hieruit merkte deze chemicus dat dit maar 6-20% was. voor een chemicus is dat een reden om te kijken of dat beter kan. met het resultaat wat ik al eerder heb verteld.

het principe is als volgt:
gingkoblad vanuit china wordt thee van gezet, theewater wordt gescheiden van het blad. het theewater zit de werkzame stoffen in en die gaat verder in het proces. door nu telkens te wisselen van transport middel maak je de stof steed zuiverder. uiteindelijk wordt deze gesproeidroogd (wat ook met melkpoeder gebeurd)

TNO doet analyses op ons product betreffende zuiverheid en toxische stoffen.

NES

Bericht door NES » di 14.02.2012 12:25

Dank de Nvvs zal heus wel reageren.
Op de brief,dat kost effe tijd.
Laten we dat effe afwachten.

Ik heb een pb gestuurd.
Boven in de index staat berichten.
Als u dat ziet,open u het.
Ziet u mijn pb.

Dank nes

Maartje

Bericht door Maartje » di 14.02.2012 12:31

MA Phytopharma schreef:had niet verwacht dat er zulke reacties zouden komen. Wil jullie bekend maken met een product die jullie klachten zal laten afnemen en wellicht zelfs doen verdwijnen.

zeer binnenkort zal ik jullie voorzien van resultaten en andere gegevens zoals gevraagd.
Dat er zulke reacties los komen lijkt mij logisch. We zijn al eerder blij gemaakt met een dode mus.
Maar wat zitten we hier toch allemaal te piepen? Zoals u schrijft hoeven we alleen maar massaal aan 'uw' ginko en onze klachten zullen afnemen en wellicht verdwijnen.

Ik ben in afwachting van uw onderbouwing van deze belofte.

Maartje

Gesloten