Speciale radio met inslaapgeluiden.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Kees

Speciale radio met inslaapgeluiden.

Bericht door Kees » di 20.01.2009 15:29

Hallo

Dit schreef Sandeman in één van zijn berichten.
Heb het hier even bij de links geplaatst.

Nu heb ik sinds een tijd een geweldig wekkerradio gevonden met allelei geluiden.
Het ding heet de Naf Naf Lys:

http://www.megagadgets.nl/lifestyle/naf ... p-477.html

Het mooie van dit ding is, dat het met geluiden kan wekken MAAR ook geluiden kan spelen om in te slapen. Dit is helemaal zelf in te stellen (standaard is een half uur) en je hebt de keuze uit meerdere geluiden. Mijn favorieten zijn de zee of ruis van de radio.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

sandra

Bericht door sandra » di 20.01.2009 21:46

Als dat ding ook natuurgeluiden kan spelen om in te slapen vind ik dat inderdaad zeer interessant ... Bedankt voor de link.

Sandra

Sandeman

Bericht door Sandeman » wo 21.01.2009 08:07

sandra schreef:Als dat ding ook natuurgeluiden kan spelen om in te slapen vind ik dat inderdaad zeer interessant ... Bedankt voor de link.

Sandra
Dat is nu juist het fijne aan deze lamp, hij speelt ook geluid om in te slapen! Helemaal zelf in te stellen. Je kunt kiezen uit de zee, krekels, vogels, bos en radio. Vergeet overigens niet versie 2 van de lamp te kopen. De eerste versie schijnt over een nogal felle display te beschikken.
Maar google is je vriend als je meer info wilt.

Ik vind zelf ruis prettig, dus staat hij bij mij meestal op de zee of op radio (ruis), maar dat is voor iedereen anders. :) Het helpt mij in iedergeval goed.

Plaats reactie