Tinnitus en spanning

Moderators: moderator, forumadmin

Teun

Bericht door Teun » wo 30.09.2009 00:53

De oprichter van zo'n beetje het populairste homeopathische merk in NL, A.Vogel, was overtuigd Jehova's getuige. Dat hele bedrijf schijnt dat te zijn, geloof ik. Maar goed, die zullen wel gezien worden als buitenbeentjes. Ik gebruik zelf overigens geen homeopatie (ik heb (nog) geen middelen nodig).

Geertje

Bericht door Geertje » wo 30.09.2009 08:47

Hallo Rose,
Bedankt voor je uitleg. Toch denk ik er anders over. God heeft toch de aarde geschapen en alles dat daar groeit en bloeit?
Kijk echt homeopathie word het als er echt verdunningen worden gebruikt. Het betekend eigenlijk een ziekte of kwaal met het gelijke genezen. Dormeasan echter is een natuurlijk middel dat is samengesteld uit diverse planten te weten: citroenmelisse (Melissa officinalis),
haver (Avena sativa), passiebloem (Passiflora incarnata),
hop (Humulus lupulus), valeriaan (Valeriana
officinalis) En er zijn natuurlijk meer van dit soort middelen. Ik heb even op de site gekeken en misschien dat je er wat aan hebt
http://www.avogel.nl/webwinkel/producte ... letten.php
En oh ja ik heb geen aandelen hoor :lol:
Ik wilde het toch even proberen uit te leggen. Het is natuurlijk heerlijk als je goed kunt slapen, dan kun je er overdag ook beter tegen.
Nou hoe dan ook, ik wens je in de toekomst een goede nachtrust toe!

Kees

Bericht door Kees » wo 30.09.2009 16:21

Volgens mij hoort die discussie hier niet thuis, maar bij de topic Tinnitus en levensbeschouwing.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

carla

Bericht door carla » wo 25.11.2009 15:28

Ja, ook ik heb het in beide oren. Beide oren zijn ook slechthorend wat betreft de middelste tonen.

Wat je kan doen om in te slapen is de wekkerradio zachtjes aanzetten, dan hoor je het ruizen en piepen niet zo erg. Ook wakker worden door de wekkerradio is dus prettiger, want dan is het ook erger omdat het stil is.
Ik had eerst overdag ook nooit de radio in huis aan, nu dus wel. Puur om het ruizen niet zo te horen.

Natuurlijk kan je oorsuizen en piepen krijgen van stress. Dat is ook de reden dat ik er twee jaar mee heb rondgelopen....omdat ik dacht dat het van de spanning kwam. Ik herken dit nl van gespannen perioden in het verleden.....maar nu duurde het al 2 jaar aan één stuk door dus dat klopte niet.
Het kan dus van spanning komen maar dan duurt het maar even en ik geloof niet dat ze het dan Tinnitus noemen.
Als het langer duur dan is het niet van de spanning. Wel kan Tinnitus er misschien het gevolg van zijn dat weet ik niet.
Tinnitus

drummer

Bericht door drummer » wo 25.11.2009 18:02

Carla, ook ik heb de gehele dag de radio aan hoor hem dan wel maar luister niet echt. Er zijn veel mensen op dit forum die niet kunnen achterhalen wat de oorzaak is geweest, zelf maak ik me daar niet druk over scheeld een hoop spanning ik heb het en het zal er ook wel blijven, tenzij er toch verlichting komt liever vandaag dan morgen groeten drummer

Kees

Bericht door Kees » do 26.11.2009 13:59

Bij mij staat de radio overdag ook altijd aan op een bepaalde stand.
Qua volume staat bij de radio altijd op stand twee, voor mij een goede maskeerder dan.

Maar op de slaapkamer moet het absoluut helemaal stil zijn.
Geluiden op de slaapkamer zijn voor mij uiterst irritant en dan kom ik zeker niet in slaap.

Zo zie je, iedereen stelt andere eisen aan de omgeving waarin hij/zij leeft.
Laatst gewijzigd door Kees op vr 27.11.2009 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

carla

Bericht door carla » vr 27.11.2009 15:42

Nou, ik zet de radio ook niet aan op mijn slaapkamer hoor. Moet er niet aan denken; heerlijke stilte wil ik dan :)

Maar ik kreeg deze tip van de audiologe waar ik was geweest; dus vandaar dat ik hem doorspeel, wie weet heeft een ander er wel baat bij :)
Tinnitus

Plaats reactie