magneet sieraad

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
magneet anna

magneet sieraad

Bericht door magneet anna » wo 16.12.2009 12:13

Goedemorgen,

Ik heb echt een apart bericht, ben er zelf nogal ondersteboven van. Ik heb al 10 jaar Tin. in mijn rechteroor en 7 jaar in mijn linkeroor. Ik bemerkte tot 2 jaar geleden dat als ik regelmatig leefde en veel aan ontspanning deed, dat er dan goed mee te leven viel en eigenlijk alleen met name mijn rechteroor lawaai gaf. Sissen, piepen en soms een lichte waterval.

Vanaf de verbouwing aan mijn huis + dat ik van 45 uur werken tot een kleine 60 ben gegaan vanwege forse groei eigen bedrijf, is de Tin. enorm toe genomen, veel lawaai in beide oren en mijn gehoor is daardoor fors achteruit gegaan. Dit speelde eigenlijk al twee jaar.

Afgelopen weekend heb ik een magneetsieraad gekocht omdat de mensen die verkochten zelf ook aan Tin. zeiden te lijden en er baat bij hadden. Oorbellen zouden bij mij niet werken omdat deze niet sterk genoeg zouden zijn, bleek na meting dus kreeg ik een behoorlijk zware koper magneet. Ik was zeer sceptisch over het geheel dus mocht ik 1 uur proef lopen met een magneet. Het leek minder te worden dus heb ik er eentje gekocht. Niet goedkoop maar wel het proberen waard.

IK ben heel nuchter en houd absoluut niet van allerlei alternatieve geneeswijzes of zaken die je niet kan verklaren op rationele wijze. Ik ben echter nu een gelukkig mens want mijn Tin. is praktisch weg!!!!!!! door het dragen van deze kopersieraadmagneet!!!!!! Ik moest het volgens de standaarhouders hoog dragen, op de overgang van schedel naar nek maar als ik de magneet aan mijn kleding bevestig en ter hoogte van de laatste nekwervel plaats is dit al goed genoeg. Rechts heb ik misschien nog een klein sisje af en toe maar dat is echt te verwaarlozen. Overdag draag ik deze magneet en zo gauw ik ga slapen doe ik het af. Heel af en toe de overgang van de schedel naar de nek masseren met de magneet geeft een pijnlijke nek daarna maar gek genoeg wordt de Tin. erdoor minder. Nu heb ik altijd gedacht dat de doorbloeding in mijn hoofd niet goed was vanwege mijn hoge bloeddruk en dat lijkt dus nu te kloppen want het sieraadmagneet pretendeert een betere doorbloeding te genereren.

Een raar verhaal, ik vind het zelf ook nog steeds heel vreemd. Het is zowieso vreemd om weinig geluid in mijn hoofd te hebben. Het lijkt ook weer of ik beter hoor. Daarnaast voel ik me veel energieker ondanks de grote werkweek.

Wie weet is het ook iets voor jullie forumlezers. Daarmee wil ik geen valse hoop wekken maar gewoon uiting geven aan mijn positieve ervaring.

Anna

Erica47

Bericht door Erica47 » wo 16.12.2009 13:37

Ja, hier heeft het Duitse forum ook over bericht.
Eindconclusie: het spekt de kas van de sieraadverkopers maar verder wordt niemand er wijzer van.
Leuk dat hij bij jou geholpen heeft.
Bij het Duitse stukje stond onderstaande link
http://www.strahlend-vital.at/energetix.htm

Waar heb jij je sieraad gekocht en wie gaf je advies?
Als ik dus denk mezelf eens met leuke oorbellen te verwennen (een sieraad is nooit weg en ze zien er niet lelijk uit) en verwacht er iets voor mijn tinnitus mee te doen heb ik dus waarschijnlijk so wie so een miskoop.
Een beetje begeleiding is dus wenselijk...?

Erica

Maartje

Bericht door Maartje » wo 16.12.2009 15:00

ja, ik ben ook nooit vies van leuke sieraden. Zeker als ze nog zouden helpen tegen de T.
Waar koop je zoiets? En wat kost het dan?
En kun je dit op proef proberen?

Maartje

opa cor

Bericht door opa cor » wo 16.12.2009 16:50

Ik wil ook wel graag weten waar die te koop en wat de kosten zijn.
Nou zie ik mezelf niet een twee drie met oorbellen lopen maar als het helpt !!!!

Niet geschoten is ..... !

vr.gr opa cor

drummer

Bericht door drummer » wo 16.12.2009 17:25

Regelmatig zie je de magnetische sieraden langs komen zelfs door een bnn-ster met een hanger in allerlij bladen en tv reclame. mijn schoonzuster heeft er een gekocht, hielp voor geen meter daarna is het de familie rondgegaan zonder een positieve reactie. Blijft oppassen met dergelijke (verkoper spekkende) wonder middelen groeten drummer

Kees

Bericht door Kees » wo 16.12.2009 19:13

Alles is nu eenmaal voor wat het waard is.

We zijn allemaal volwassen mensen, dus een ieder kijkt wat
hij/zij er van vind en er eventueel voor over heeft.

Ik ben in mijn eerste Tinnitusjaren ook bij een magnetiseur
geweest, met de gedachte baat het niet het schaad ook niet.

Het baatte bij mij dus niet.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

udo j

Bericht door udo j » wo 16.12.2009 22:24

Het blijft toch een feit dat het Anna helpt. zulke dingen lijkt me het proberen waard mits het niet te kostbaar wordt.
Mag ik vragen wat je er voor belaalt hebt Anna?

gr udo

qtip

Bericht door qtip » do 17.12.2009 12:02

anders koop je deze...

http://www.youtube.com/watch?v=Pf3z935R37E

dan hou je er iig een leuk speeltje aan over mocht het de t niet verminderen :)
This may not make sense to you but I have found that not much of anything about tinnitus makes sense.

Kees

Bericht door Kees » do 17.12.2009 14:42

qtip schreef:anders koop je deze...

http://www.youtube.com/watch?v=Pf3z935R37E

dan hou je er iig een leuk speeltje aan over mocht het de t niet verminderen :)

Dat is inderdaad fun.
Zoals je al zegt, helpt het niet heb je toch nog een leuk speeltje.
Misschien iets voor als je ingesneeuwd bent.

Hebben hier al een behoorlijk pak sneeuw, het sneeuwt hier al de hele dag.

Moet zaterdag nog naar en begrafenis in Alkmaar.
Dik anderhalf uur rijden vauit Deventer.
Hoop dat het dan weer een beetje opgeruimd is.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

carla

Bericht door carla » do 17.12.2009 20:46

Lijkt me heerlijk zo'n magneet die werkt. Maar of hij werkt en als het dan niet goedkoop is...tja dan zou ik het jammer genoeg niet proberen tenzij er harde bewijzen zijn dat het werkt.

Hier ligt volop sneeuw in Brabant en het sneeuwde ook de hele dag zoetjesaan door. Moest met de bus naar de KNO-arts, nou dat heb ik geweten :(. Stond op de terugweg drie kwartier te wachten...ijskoude voeten...hij kwam maar niet!. Tenslotte maar gaan lopen naar mijn ouders; een kwartier glijden :P en vandaaruit een lift naar huis.
Maar genoten van het landschap en de buitenlucht en beweging natuurlijk....heerlijk weer als je niet afhankelijk bent van openbaar vervoer.
Tinnitus

margreet

Re: magneet sieraad

Bericht door margreet » do 23.04.2015 09:29

Ik heb t. aan de linkerkant en vooral erg veel last als ik net in bed lig. Er blijkt energetische straling te zijn in slaapkamer waar ik gevoelig voor ben. Kreeg tip om een ouderwetse stuiver onder mijn kussen te leggen en ik merk nu al een hele verbetering! Ik zou zeggen: probeer het eens!

ChrisG

Bericht door ChrisG » vr 24.04.2015 11:46

als je als naam 'magneet Anna' hebt dan lijkt het mij meer reclame. Volgens mij is het onzin. Magneten waren op een gegeven moment populair en zouden allerlei kwalen verhelpen. Als het zo makkelijk zou zijn werd dit allang voorgeschreven bij tinitus klachten.

Chris

Frits

Bericht door Frits » vr 24.04.2015 13:44

Als iemand zich gelukkig voelt met een magneet dat moet
hij/zij dat gewoon doen.
Men komt er vanzelf wel achter of het wel of niet werkt.

Schadelijk is het niet.
Hartelijke groet,

Frits

ChrisG

Bericht door ChrisG » zo 26.04.2015 13:33

Als men als eerste bericht een post dropt dat riekt naar reclame dan zou de post eigenlijk verwijderd moeten worden. Zeker als men zelf niet meer reageerd op eigen post.

Chris

moderator
Site Admin
Site Admin

Bericht door moderator » zo 26.04.2015 14:13

dit bericht is al 5,5 jaar oud.
Het heeft niet zoveel zin er nog op te reageren lijkt me.

Met groeten.

Plaats reactie