De beginnende website over gehoorschade bij jongeren

Moderators: moderator, forumadmin

Heeft tinnitus-hyperacusis.nl volgens u kans van slagen in de TOEKOMST?

Ja. Zeker met de rijzende decibelniveau's anno 2011
9
69%
Nee. Het wordt vast niks, er zijn immers alleen maar ouderen met Tinnitus en Hyperacusis
1
8%
Ik weet niet, maar als ik mijn idee omtrent JONGEREN, tinnitus en hyperacusis nou eens voor leg via e-mail naar info@tinnitus-hyperacusis.nl, misschien komt er dan wel een leuk initiatief tot stand.
3
23%

Totaal aantal stemmen: 13

sen

Bericht door sen » wo 19.10.2011 20:58

Ook heerlijk thomas :cool:

Sen

Steunebrink1988
Contacteer:

Bericht door Steunebrink1988 » do 17.11.2011 19:58

Jezelf bloot blijven stellen aan dagelijkse geluiden (onder de schadelijke grens) Met je oordoppen bij (in) de hand voor nood HELPT je de hyperacusis te verslaan. Ik heb het zelf ondervonden. 3 weken was het een zware hell voor mij. Nu kan ik zonder dopjes de straat weer op. Van maart t/m september heb ik niks anders gedaan dan thuis gezeten & buiten bescherming gedragen. De hyperacusis was zo erg.. Toen heb ik mezelf in het diepe gegooid, 3weken hell doorstaan & nu ben ik (op de tinnitus na) weer de oude. De tinnitus hoort bij mij en daar zal ik waarschijnlijk nooit helemaal vanaf komen. Maar de hyperacusis, wat mijn leven een ware hell maakte is (op klinkend metaal na) verdwenen.

Wil je meer weten?
info@tinnitus-hyperacusis.nl
http://www.tinnitus-hyperacusis.nl

erikhier

Bericht door erikhier » do 17.11.2011 20:12

Prima zo'n site en prima zo'n forum gericht op
jongeren !!

Overigens: wel jammer dat de informatie op zo'n manier erg
versnipperd raakt, en ingeval van sucses de NVVS misschien de
aansluiting met jongeren definitief kwijt raakt....

Groet

erik
Ik las ergens: " Het helpt vriendschap met je T te sluiten omdat ie anders meer macht over je krijgt"

Steunebrink1988
Contacteer:

Bericht door Steunebrink1988 » do 17.11.2011 20:21

Hartelijk dank voor uw compliment.

Heb een tijdje gewacht tot jongeren aan bod kwamen. (in positieve zin) Maar er wordt hier alleen maar gesproken over "akoestische zelf-beschadigers" etc.

Dus werd het tijd wat te gaan doen met mijn talent. Als de jongeren & ouders het gevaar niet zien, dient de overheid voor een veilige leefomgeving te zorgen.

Dat gebeurt niet echt op dit moment. Vandaar mijn site. En er komen nog veel meer dingen aan bod omtrent jongeren. En bij mij is het niet allemaal commercieel. Puur en alleen een ideëel initiatief.

Ik heb in m'n ééntje al veel jongeren aan gehoorbescherming gebracht. Ik heb al een paar jongeren met hun suïcidale gedachten geholpen.

Nu jullie weer;) :o

P.S.
Als de nvvs hier wat in wil ondernemen. (en er zo genaamd de tijd niet voor heeft. Waarom wordt ik dan niet benadert onder het motto Delegeren & samenwerken? :/

Ik heb tijd zat en met een beetje hulp & media aandacht kan ik heel veel bereiken, met de NVVS aan mijn zijde(A)

nu jullie weer;) :o
Laatst gewijzigd door Steunebrink1988 op wo 25.01.2012 02:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Steunebrink1988
Contacteer:

Bericht door Steunebrink1988 » vr 18.11.2011 18:12

Mocht er ooit nog eens een leuke samenwerking voor de hand liggen:

Ik wacht af(A)
Laatst gewijzigd door Steunebrink1988 op wo 25.01.2012 02:34, 1 keer totaal gewijzigd.

inel

Re: De beginnende website over gehoorschade bij jongeren

Bericht door inel » vr 18.11.2011 19:17

Steunebrink1988 schreef:Met alle social media gekte van tegenwoordig kunnen we weer een stapje vooruit proberen te komen, de (nu nog figuurlijk) dove jongeren te bereiken.

Hier is echter jullie hulp bij nodig.
Check: http://www.tinnitus-hyperacusis.nl
EN DOE MEE.!

Hartelijk dank,

Thomas van de Berg.
VRAGEN? Stuur ze naar:

knap gedaan!

:cool:
proficiat!

hoe meer info, hoe beter!!
Ik hou van een stilte gevuld met verdraagzaamheid, respect en eerlijkheid.

sen

Bericht door sen » vr 18.11.2011 19:20

Thomas :cool:

Sen

Steunebrink1988
Contacteer:

Bericht door Steunebrink1988 » za 26.11.2011 00:50

Hartelijk dank voor de complimentjes, het is uiteraard nog steeds een zaadje in het WWW Maar dat komt wel met de jaren.. Lezen jullie ook allemaal even mijn oudejaarsavond special. Dan kan je er onbewust wat meer rekening mee houden(Y)

Gegroet,

Thomas van de Berg

Steunebrink1988
Contacteer:

piepinoor.nl

Bericht door Steunebrink1988 » wo 07.12.2011 15:43

Mijn website is nu ook te bereiken via http://www.piepinoor.nl

Donderdag 1 december is het nieuwe keurmerk voor clubs gelanceerd. Hierbij mocht ik aanwezig zijn om verschillende media te woord te staan.

Ik ben gevonden via mijn website. Super om te zien. Ook ga ik samenwerken met de Nationale Hoorstichting. Dit moet meer onder de aandacht komen.

Interviews zijn te vinden op: http://piepinoor.nl/oorveilig-keurmerk.html
NOS, Hart van Nederland, Vandaag de dag, RTL Nieuws & De Telegraaf.

Mijn doel "het bereiken van een instantie" is bereikt. Ik heb nog meer dan waar ik op gehoopt had. Ik heb veel jongeren aan gesproken op hun destructieve gedrag. Club AIR is de eerste die dit keurmerk gaat dragen. En ik mocht erbij aanwezig zijn..

Plaats reactie