Oproep: jongeren gezocht voor nieuw platform rond tinnitus

Moderators: moderator, forumadmin

BertLec

Oproep: jongeren gezocht voor nieuw platform rond tinnitus

Bericht door BertLec » ma 03.02.2014 13:36

Ik ben momenteel een online platform rond jongeren en oorsuizen aan het uitwerken. Op dit platform zullen jongeren hun hart kunnen luchten, (online) in contact kunnen komen met andere lotgenoten... Daarnaast zal er ook een hele lading artikels omtrent oorsuizen (gehoorschade, gehoorbescherming, getuigenissen...) te vinden zijn. Met dit platform hoop ik enerzijds jongeren te waarschuwen voor de vele onomkeerbare gevolgen van luide muziek, en anderzijds jongeren met oorsuizen een hart onder de riem te steken en hun leven draaglijker te maken.

Vooraleer ik het platform echter kan realiseren, heb ik nog heel wat werk voor de boeg... Daarom ben ik op zoek naar gemotiveerde jongeren die samen met mij het project willen helpen uitbouwen. Jouw taak? Dat beslis je zelf. Wil je brainstormen met ons en ideeën uitwerken? Heb je een vlotte pen en wil je artikels/getuigenis/... schrijven? Wil je een luisterend oor zijn voor andere jongeren? Heb je zin om je steentje bij te dragen en je te engageren? Laat het me dan zeker weten: projecttinnitus@gmail.com.

Afbeelding

Plaats reactie