T en H en tandenknarsen / split: benieuwd naar ervaringen

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
StephanieK

T en H en tandenknarsen / split: benieuwd naar ervaringen

Bericht door StephanieK » ma 03.11.2014 11:17

HAllo allemaal,

Ik heb vier jaar Tinnitus (erg harde piep in beide oren) en Hyperacusis, heb al allerlei behandelingen gehad, zonder veel succes. Ben ook arbeidsongeschikt, omdat ik vooral vanwege d H nauwelijks normaal kan functioneren.

Laatst was ik bij de tandarts (na vijf jaar, ik kneep hem! Maar mijn gebit is op zich gezond en in orde )
en die zei dat ik tandenknars en ze raaddde me aan om een split (bitje) te nemen.
Nu heb ik al het een en ander erover gelezen, op dit forum maar ook op andere sites, dat de split helemaal niet werkt, of de T zelfs doet vergergeren.

Omdat mijn klachten zo erg zijn zou ik heel graag ervaringen horen van anderen. Zo langzamerhand heb ik geleerd heel voorzichtig te zijn met nieuwe behandelingen / aanpassingen, omdat het zeker niet altijd zo is dat als het niet baat, het ook niet schaadt. Integendeel, zelfs. Helaas.

Ik weet dat de beslissing uiteindelijk bij mezelf ligt, maar ik zou toch heel graag de menigen/ervaringen van anderen hierover lezen.

Alvast veel dank,

Groetjes, Stephanie
Laatst gewijzigd door StephanieK op ma 03.11.2014 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.

StephanieK

Re: T en H en tandenknarsen / split: benieuwd naar ervaringe

Bericht door StephanieK » ma 03.11.2014 11:20

Oeps,

Ik weet niet of ik dit bericht wel in de juiste groep heb geplaatst, ik reageerde op een ander bericht over tandenknarsen in deze groep: Tinnitus en kaakgewricht, http://forum.nvvs.nl/forum/tinnitus/vie ... denknarsen

Stephanie

moderator
Site Admin
Site Admin

Re: T en H en tandenknarsen / split: benieuwd naar ervaringe

Bericht door moderator » ma 03.11.2014 11:26

Ik heb het even voor je verplaatst Stephanie.

Plaats reactie