Beste Thea,1thea schreef:Hallo ik ben Thea, ik kwam toevallig op deze site. Ik heb nu ongeveer 4 jaar last van tinitus. Ik heb 4 jaar geleden een forse oorontsteking gehad en daar heb ik tinitus aan over gehouden. Balen dus. de tinitus is erg wisselend. Ik noem het brom en sis. Wat ook erg vervelend is, is dat mijn oor soms hinderlijk gaat brommen. Dit voelt ook pijnlijk. Nu las ik hier over dat testje, en ik heb ook bij alle drie dat de ruis sis minder wordt. Ik had al een tijdje dat gevoel. Maar als je te horen krijgt dat je er mee moet leren leven, dan geloof je dat op een gegeven moment ook. Maar ik ga er nu toch weer mee naar de huisarts. Misschien komt het toch uit het kaakgewricht. Wie weet. Verder ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met tinitus en vliegen. We gaan namelijk voor het eerst vliegen. Ik zie er best wel tegen op omdat ik bang ben dat de tinitus weer erger wordt.
Vliegen hoeft helemaal geen probleem te zijn.
Zelf vlieg ik ook en heb al ruim 16 jaar een flinke Tinnitus in beide oren.
Wil je het op safe spelen koop dan Earplane oordoppen, die zijn er speciaal voor vliegen.
Deze reduceren de druk heel langzaam door een speciaal keramisch filter wat er in zit.
Je kunt ze bij de meeste Audiciëns wel kopen.
Anders op internet: http://www.earplanes.nl/