Tip voor narcosetandarts

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Petert

Tip voor narcosetandarts

Bericht door Petert » di 04.04.2017 13:48

Beste mensen,

Misschien een aardige tip, vooral bedoeld voor wie het echt niet ziet zitten om naar een reguliere tandarts te gaan. Het moet gezegd; het is natuurlijk makkelijker, goedkoper en sneller om de eigen tandarts te vragen een beetje rekening te houden met je gehoorklachten.

Zie je het niet zitten dan kan ik een narcosetandarts aanraden. Er zijn een handvol van dit soort praktijken, genaamd CBT (Centrum Bijzondere Tandheelkunde). Ik ben in Breda geweest (bij CBT Midden Brabant) omdat de wachttijd hier vrij kort was en ben daar volledig onder narcose behandeld. De kosten van de narcose zijn aanzienlijk maar worden bij een goede onderbouwing door de tandarts vergoed vanuit de basisverzekering. Daarnaast moet je er rekening mee houden dat anders wordt gewerkt dan in een normale praktijk (mooiere apparatuur, zorgvuldiger) en dat de kosten ook iets hoger zijn dan je waarschijnlijk gewend bent.

Uiteindelijk moesten 7 gaatjes geboord worden en is de tandarts zo'n anderhalf uur bezig geweest. Ik ben al bij al erg tevreden over de afwikkeling, maar heb de rekening nog niet gezien ;).

Groet,
Peter
Men kan slechts proberen te begrijpen

piewie

Re: Tip voor narcosetandarts

Bericht door piewie » di 20.06.2017 21:41

kom helaas al geen drie jaar meer bij een tandarts uit angst voor het geluid. durf het zelfs onder narcose niet aan

Plaats reactie