Wij hadden een internetprobleem waardoor ik dit forum ruim 6 weken niet kon bereiken.
Via de KNO-arts heb ik in julie een MRA scan gehad, ik ben daarbij in paniek geraakt en men heeft het daardoor afgebroken.
Ik heb in zeer ernstige mate claustrofobie

Ben nu bij een Neuroloog in behandeling waar ik vorige week toch weer een MRA scan zou hebben. Mijn man mocht erbij blijven en ik kreeg 2 tabletten om kalm te blijven.
Toen ik dat apparaat al zag raakte ik in paniek, waardoor het niet mogelijk was.
Dat komt op 1 van de 20 mensen voor heeft men mij gezegt.
Er is nog overwogen om met een lichte narcose dit onderzoek te doen, maar daar heeft men van afgezien.
Gisteren ben ik bij de Neuroloog geweest en er is een mogelijkheid een onderzoek te verrrichten via de lies ( hoe dat prcies heet weet ik niet, soort catheterisatie) met contrastvloeistof.
Daar is risico aan verbonden, zeker op mijn leeftijd, ik kan daarna uitvalverschijnselen krijgen. In het ernstigste geval wacht een rolstoel

of er dan iets uitkomt en.... men mij kan helpen van de T af te komen is ook nog maar de vraag.
De beslissing ligt nu bij mij!! ben ten einde raad en weet niet wat ik doen moet.
Is er iemand die dat onderzoek heeft gehad?
Is er iemand die mij een beetje moed kan geven, ik moest dit even kwijt.
Groet Meta