Tinnitus met toekomstig werk

Mededelingen over Tinnitus die niet bij bovenstaande onderwerpen passen.

Moderators: moderator, forumadmin

Teska
Contacteer:

Tinnitus met toekomstig werk

Bericht door Teska » wo 16.04.2008 08:44

Misschien is dit hier al eerder besproken, maar ik kon het niet terugvinden.

Ik studeer op dit moment en heb redelijk last van T. Tijdens colleges wat minder want er is altijd behoorlijk wat rumoer om me heen en ik heb mijn hoorapparaatjes in zodat het omgevingsgeluid ook nog eens versterkt wordt. Thuis heb ik erg veel last van T. Thuis heb ik de apparaatjes uit omdat ik nog altijd moet wennen aan de hoeveelheid geluid die ik binnenkrijg dus ik bouw zo een beetje rust in. Voor zover je het rust kan noemen want zodra ik de apparaatjes uit heb en het is redelijk rustig om me heen dan kan ik me haast niet meer concentreren door de T.

Maar mijn vraag is: hoe ga ik dat met toekomstig werk doen? Ik wil graag gaan werken wanneer ik mijn opleiding afgerond heb en niet thuis blijven zitten vanwege de beperkingen met T. Ik ben alleen bang voor de reactie van eventueel toekomstige werkgevers want zij zullen toch behoorlijk rekening met je moeten houden: verschillende rustpauzes door de dag heen, misschien wel een rustdag midden in de week. Er moet rekening worden gehouden met mijn slechthorendheid. En dat terwijl ik graag als griffier wil werken. Omdat ik rechten studeer kan ik heel goed bij een overheidsorgaan terecht voor werk en dat is eigenlijk ook wel mijn plan, mede omdat ik het idee het dat een oveheidsinstelling zoals het OM of de rechtbank sneller rekening met je houden en aanpassingen regelen dan een particulier bedrijf. De overheid moet je toch aan het werk helpen/houden als het ware.

Hoe doen jullie dat of kijken jullie daarnaar?

JV
Contacteer:

Bericht door JV » wo 16.04.2008 09:08

Hoi Teska,