top tien stille beroepen...

Mededelingen over Tinnitus die niet bij bovenstaande onderwerpen passen.

Moderators: moderator, forumadmin

Dannyboy

top tien stille beroepen...

Bericht door Dannyboy » za 03.01.2009 15:09

Dag mensen, ik ben altijd hovenier geweest en heb dus ook altijd met lawaai gewerkt(motorkettinzagen 70%)motorbladblazer,motorheggeschaar,motorgrasmaaier, kortom ALLES eigenlijk met (te)veel lawaai, en met de 14 jaar weekend horeca erbij heb ik men oorsuis en overgevoeligheid er dus even lekker bijgekregen, pfff...
Ik ben nu druk aan het leren en in de praktijk aan het brengen van sportmassages, en als oproepkracht(met oordop) ben ik fietskoerier in men stad, maar nu komt het : kunnen we (met zen allen) hier niet even op dit forum een top 10 stille beroepen bij elkaar gaan zetten? Ik ben zelf op zoek naar werk wat ik voltijd aankan en waar ik genoeg mee verdien om rond te kunnen komen, nu word ik (helaas) deels aangevuld door het UWV, mijn gedachten liggen bij een kantoorbaan, maar bij de gedachte dat een bijvoorbeeld gefrustreerde collega op een nietmachiene zou rammen, of er een te strakke dranger op de deur zou zitten word ik al onpasselijk. Ik was van de week in de bibliotheek en kwam erachter dat daar werken toch ook niets voor me zou kunnen zijn, met een speeltoestel voor kinderen in de bib met klapdeuren die regelmatig dichtkletteren, ik heb een opleiding tot hovenier genoten en kan daar niets meer mee, wie heeft een voorstelling met of ervaring met de stilste 10 beroepen? Daar kunnen we met zen allen even over denken en zo genoeg bezoekers op ideeen brengen...

Kees

Bericht door Kees » za 03.01.2009 15:24

Postbode.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Dannyboy

postbode

Bericht door Dannyboy » za 03.01.2009 15:31

Ik heb me ingeschreven bij TNT Kees, wel een goeie! Al zou menig T patient het werk niet aankunnen door lawaai in het verkeer denk ik, auto's die toeteren, blaffende hond in de tuin maar wel overdacht en zou in een rustige wijk ook echt een tinnitustopbaantje kunnen zijn denk ik!

wbrinke
Contacteer:

Beroepen

Bericht door wbrinke » za 03.01.2009 15:32

Portier

Gr.

Rien.

Dannyboy

portier

Bericht door Dannyboy » za 03.01.2009 15:46

portier ben ik 14 jaar geweest in discotheken, etc... is geen succes, maar je bedoeld waarschijnlijk als portier in een hotel of iets?

Dannyboy

uuuuuhhh...

Bericht door Dannyboy » za 03.01.2009 15:48

toezichthouder op de hoge veluwe?

wbrinke
Contacteer:

beroepen

Bericht door wbrinke » za 03.01.2009 16:01

dat bedoel ik,in een hotel of
baliemedewerker in een ziekenhuis/verpleegtehuis
maar toezichthouder op de hoge veluwe is ook niet verkeerd,
dan ga ik met je mee,dan worden we compagnons

veel succes,

Rien.

Kees

Re: postbode

Bericht door Kees » za 03.01.2009 16:19

Dannyboy schreef:Ik heb me ingeschreven bij TNT Kees, wel een goeie! Al zou menig T patient het werk niet aankunnen door lawaai in het verkeer denk ik, auto's die toeteren, blaffende hond in de tuin maar wel overdacht en zou in een rustige wijk ook echt een tinnitustopbaantje kunnen zijn denk ik!
Oordoppen in of de MP3-speler met een zacht easy listening muziekje erop.
Kun je zelf maken met het volgende programma's.

http://www.brothersoft.com/tinnitus-mas ... 22333.html
Groeten,

Kees.

Dannyboy

Bericht door Dannyboy » za 03.01.2009 16:33

Dank je... ga ik eens mee aan de slag!
actie, reactie!!
Ik ben bijna klaar met mijn opleiding sprortmassage, dat of fysiotherapeut, is qua decibellen ook erg toegankelijk...

Kees

Bericht door Kees » za 03.01.2009 19:18

Als je maar niet in sporthallen komt, want daar hebben een hoop
mensen Tinnitus opgelopen door de zeer slechte acoustic in die sporthallen.
Groeten,

Kees.

Longosan

Bericht door Longosan » za 03.01.2009 23:16

begrafenisondernemer :-)
Let op: dit produkt kan enige sporen van T & H bevatten!!

sylvester

Bericht door sylvester » za 03.01.2009 23:37

Kees, voor zover hier de gratis (lite) producten van Vectormedia voor gebruikt worden, prima! Ik wil een ieder echter waarschuwen voor de zogenaamde De Luxe versies, waarvoor betaald dient te worden! Ik heb betaald, maar nooit meer enige reaktie van Vectormedia gekregen. Niet op mijn aanvankelijke vriendelijke verzoeken om toezending van de sleutel om het programma te kunnen gebruiken en ook later niet op wat vervelender mailtjes van mijn kant. Ik ben opgelicht door deze 'heren',

Kees

Bericht door Kees » zo 04.01.2009 11:34

sylvester schreef:Kees, voor zover hier de gratis (lite) producten van Vectormedia voor gebruikt worden, prima! Ik wil een ieder echter waarschuwen voor de zogenaamde De Luxe versies, waarvoor betaald dient te worden! Ik heb betaald, maar nooit meer enige reaktie van Vectormedia gekregen. Niet op mijn aanvankelijke vriendelijke verzoeken om toezending van de sleutel om het programma te kunnen gebruiken en ook later niet op wat vervelender mailtjes van mijn kant. Ik ben opgelicht door deze 'heren',
Er gebeuren daar wel rare dingen heb ik geconstateerd.
Hun site is uit de lucht, dus daar kun je niet meer opkomen.
Je/we zullen het dus moeten doen met wat er nog op het internet wordt aangeboden.
Ik heb wel een crack van de versie 5.4.
Maar ik heb ook geconstateerd dat ze op mijn Vista-computer niet werken.

Dus misschien toch maar op zoek naar ander soorten van dit soort programma's.
Groeten,

Kees.

Dannyboy

Bericht door Dannyboy » zo 04.01.2009 11:48

architekt/bouwtekenaar/tuintekenaar? Maar dan voor jezelf, in de serre van je eigen "stille" huis...

ankie

Bericht door ankie » ma 12.01.2009 08:40

in een museum?

Plaats reactie