sport en T.

Mededelingen over Tinnitus die niet bij bovenstaande onderwerpen passen.

Moderators: moderator, forumadmin

Bjorn-O

Bericht door Bjorn-O » ma 18.10.2010 23:08

Kees schreef:
Bjorn-O schreef:Is Krachtsport eigenlijk een probleem voor H en T? heb nooit echt gemerkt dat mijn T er erger van werd. Integendeel, ik voelde me net veel beter van sport. Maar nu met mijn nieuw lawaaitrauma twijfel ik wel of ik het niet erger kan maken nu? zeker als je met veel gewicht bezig bent, komt er toch serieus druk op je oren te staan.

Hoeft helemaal geen probleem te zijn.

Als je er geen last van hebt, gewoon doorgaan met je sport.
Als het een probleem zou kunnen worden merk je dat vanzelf en kun je ook de training aanpassen.

Maar overal waar TE voor staat is niet goed voor de mens.
Inderdaad, probleem is wel dat je wel voor het uiterste gaat in die sport. Je wilt altijd meer en meer tillen. Maar zolang je je goed voorbereid zal het geen probleem zijn denk ik.

We zullen eerst al eens rustig terug wat opbouwen, want kan me op de moment nog niet langer dan 2 uur buiten in het lawaai begeven ( wat al een vooruitgang is ) :cool:

lenoire

Re: sport en T.

Bericht door lenoire » di 13.06.2017 15:44

Houd indegaten dat je energiepeil nog maar rond de 75 % ligt t. o. v je leeftijdgenoten omdat de tinnitus 25 % nodig heeft om jou het leven zuur tee maken ( afhankelijk van de last die ervan ondervindt natuurlijk ) dus wees een gewaarschuwd mens en sport verstandig.

Frits

Re: sport en T.

Bericht door Frits » di 13.06.2017 19:22

Beste Lenoire, je reageert op een bericht uit 2010.
Ik denk dat je daar niet veel reacties meer op krijgt.
Hartelijke groet,

Frits

Plaats reactie