Ervaring met 'Pillow Speaker' ?
Moderators: moderator, forumadmin
Ervaring met 'Pillow Speaker' ?
Heeft er iemand ervaring met zo'n speaker tje dat je onder je kussen kunt leggen (bv. van Soundlab) ? Het lijkt mij wel handiger dan een speaker op m'n nachtkastje. Maar omdat het best goedkoop is vraag ik me af hoe de kwaliteit is en hoe het bevalt. Een kant en klaar kussen met ingebouwde speaker wil ik niet omdat ik gehecht ben aan m'n eigen kussen!
Re: Ervaring met 'Pillow Speaker' ?
Om dit topic maar weer even uit het stof te halen.
Ik heb sinds kort T en slaap nu met 1 oordopje in mijn linkeroor maar eigenlijk is dat geen oplossing.
Je draait een keer in je slaap en weg dopje, geen verrijking en ik wordt dus wakker 's nachts.
Daarnaast geeft volgens mij TRT aan dat het belangrijk is om geluidsverrijking aan te bieden aan beide oren toch?
Mijn partner slaapt het liefst in complete stilte dus ik zoek naar een oplossing zodat zij er het minste last van heeft.
Ik kwam deze kussenspeaker tegen: http://www.pillow-phonic.com/PSLandPg711.htm
Iemand ervaring uberhaupt met kussen speakers?
Ik heb sinds kort T en slaap nu met 1 oordopje in mijn linkeroor maar eigenlijk is dat geen oplossing.
Je draait een keer in je slaap en weg dopje, geen verrijking en ik wordt dus wakker 's nachts.
Daarnaast geeft volgens mij TRT aan dat het belangrijk is om geluidsverrijking aan te bieden aan beide oren toch?
Mijn partner slaapt het liefst in complete stilte dus ik zoek naar een oplossing zodat zij er het minste last van heeft.
Ik kwam deze kussenspeaker tegen: http://www.pillow-phonic.com/PSLandPg711.htm
Iemand ervaring uberhaupt met kussen speakers?
Ik heb je een email gestuurd.
met vriendelijke groet
met vriendelijke groet
Kees bedankt voor de informatie, ik zat kennelijk veels te ver te zoeken.
Ik ben wel benieuwd want met oordopjes slapen is geen oplossing.
Mvgr, Johan
Ik ben wel benieuwd want met oordopjes slapen is geen oplossing.
Mvgr, Johan