MP3/iPod toegestaan?
Moderators: moderator, forumadmin
MP3/iPod toegestaan?
Hallo!
Ik kon niet meteen een discussie hierover vinden, maar heb wel even een vraagje.
Als je tinnitus hebt, is het dan erg slecht om een mp3 of ipod te gebruiken? Want ik moet vaak lange treinreizen doen naar de stad waar ik studeer... mijn iPod staat altijd net luid genoeg dat ik hem kan horen en mijn oortjes heb ik ingewisseld voor een hoofdtelefoon. Ik ben natuurlijk wel vrij gevoelig aan mijn oren, maar kan dit schadelijk zijn dan? Ik maak er echt maar weinig gebruik van en steeds niet langer dan 30 min.
Groetjes!
Ik kon niet meteen een discussie hierover vinden, maar heb wel even een vraagje.
Als je tinnitus hebt, is het dan erg slecht om een mp3 of ipod te gebruiken? Want ik moet vaak lange treinreizen doen naar de stad waar ik studeer... mijn iPod staat altijd net luid genoeg dat ik hem kan horen en mijn oortjes heb ik ingewisseld voor een hoofdtelefoon. Ik ben natuurlijk wel vrij gevoelig aan mijn oren, maar kan dit schadelijk zijn dan? Ik maak er echt maar weinig gebruik van en steeds niet langer dan 30 min.
Groetjes!
In de 11 maanden dat ik retraining therapie volgde
bij "de Riethorst" in Ede ging ik wekelijks met de trein
van Deventer naar het station Ede-Wageningen.
Met slecht weer nam ik de bus naar "de Riethorst".
Met mooi weer ging ik altijd lopen.
Altijd de MP3-speler op met oortjes.
Ik vond het altijd fijn en het was eeng oede afleiding.
Nam ook altijd een boek mee om in de trein te lezen.
Maar ik heb nooit een koptelefoon op met mijn MP3-speler.
Maar dat is ook heel persoonlijk natuurlijk.
bij "de Riethorst" in Ede ging ik wekelijks met de trein
van Deventer naar het station Ede-Wageningen.
Met slecht weer nam ik de bus naar "de Riethorst".
Met mooi weer ging ik altijd lopen.
Altijd de MP3-speler op met oortjes.
Ik vond het altijd fijn en het was eeng oede afleiding.
Nam ook altijd een boek mee om in de trein te lezen.