Ik heb meerdere malen per jaar last van het "Exploding head syndroom".
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aan ... orden.html
Zijn er meer die hier ook last van hebben?
Groet, Ron.
Exploding Head Syndroom
Moderators: moderator, forumadmin
Exploding Head Syndroom
A cry ............, for silence!!
Naar Edvard Munch 1893
Hoi Pepon,
Ik heb in mijn vroege twintige jaren in ieder geval 2 nachten exploding head syndrome gehad. Meerdere keren die twee nachten ben ik wakker geschrokken door enorme explosies die binnenin het hoofd plaatst vonden met felle flitsen in het zicht die opkwamen als bliksems, gelijk hierna had ik zweet op mijn lichaam te vergelijken met net van de douche komen.
Ik heb het na deze 2 keer nooit meer gehad, en dat wens ik ook niet meer mee te maken. Ik heb de aanname gemaakt dat het te maken kan hebben met een ervaring met Mexicaanse paddestoelen. Heb hier destijds tijdens research iets over gevonden van mensen die in een korte periode voordat ze EHS hadden ook hallicunerende paddestoelen hebben gegeten.
Ik hoop voor je dat de EHS zal minderen en je weer rustig kan slapen.
Joeri
Ik heb in mijn vroege twintige jaren in ieder geval 2 nachten exploding head syndrome gehad. Meerdere keren die twee nachten ben ik wakker geschrokken door enorme explosies die binnenin het hoofd plaatst vonden met felle flitsen in het zicht die opkwamen als bliksems, gelijk hierna had ik zweet op mijn lichaam te vergelijken met net van de douche komen.
Ik heb het na deze 2 keer nooit meer gehad, en dat wens ik ook niet meer mee te maken. Ik heb de aanname gemaakt dat het te maken kan hebben met een ervaring met Mexicaanse paddestoelen. Heb hier destijds tijdens research iets over gevonden van mensen die in een korte periode voordat ze EHS hadden ook hallicunerende paddestoelen hebben gegeten.
Ik hoop voor je dat de EHS zal minderen en je weer rustig kan slapen.
Joeri
Re: Exploding Head Syndroom
Heb het 2 keer gehad...heel enge ervaring.bij mij kwam het van uitputting
Re: Exploding Head Syndroom
Bedankt voor de reacties, heeft even geduurd.
De eerste keer schrok ik mij dood, het zweet brak mij ook aan alle kanten uit.
Nu ik weet dat het vrij onschuldig is ben ik er niet meer zo bang voor.
Of het wat met onze Tinnitus te maken heeft is mij nog niet duidelijk, daarom deze vraag hier gesteld.
Er zijn weinig reacties geweest dus dan denk ik van niet.
Ben alweer een tijdje "explosievrij".
Ik ben wel altijd een heftige dromer, nu wat minder, misschien dat het daar mee te maken heeft.
@Elke
"Uitputting", kan je dat wat toelichten?
Groet, Ron.
De eerste keer schrok ik mij dood, het zweet brak mij ook aan alle kanten uit.
Nu ik weet dat het vrij onschuldig is ben ik er niet meer zo bang voor.
Of het wat met onze Tinnitus te maken heeft is mij nog niet duidelijk, daarom deze vraag hier gesteld.
Er zijn weinig reacties geweest dus dan denk ik van niet.
Ben alweer een tijdje "explosievrij".
Ik ben wel altijd een heftige dromer, nu wat minder, misschien dat het daar mee te maken heeft.
@Elke
Groet, Ron.
A cry ............, for silence!!
Naar Edvard Munch 1893
Psychische en lichamelijke overbelasting waardoor uitputting optrad. Dat kan de slaap ontregelen en de manier waarop je in slaap valt en wakker wordt.pepon schreef: @Elke
Groet, Ron.