tinnitus dankzij je mobiel

Mededelingen over Tinnitus die niet bij bovenstaande onderwerpen passen.

Moderators: moderator, forumadmin

jojo

tinnitus dankzij je mobiel

Bericht door jojo » vr 22.09.2017 12:09

Hoi,

Ook ik heb tinnitus, sinds vijf jaar. In die tijd had ik meerdere fysieke klachten, zoals hartritmestoornissen, een slaapstoornis en het gevoel onder stroom te staan. Inmiddels weet ik waar deze klachten vandaan komen en heb ik een ommekeer kunnen maken in neerwaartse spiraal waarin ik terecht was gekomen. Tegenwoordig gaat er veel elektriciteit door de lucht (hoogfrequente elektro magnetische straling). Elektriciteit is een trilling. Elektriciteit is onzichtbaar en voor de meeste mensen niet te voelen. Maar voor sommige mensen is het wel hoorbaar. Dat zijn wij dus. Voor mij was de elektriciteit ook voelbaar en uiteindelijk niet meer leefbaar. Op internet kwam ik er achter wat er aan de hand was. Ik was Elektro Hyper Sensitief. (EHS) Dat is net zoiets als luchtweggevoeligheid, maar dan is het de elektriciteit die fysieke klachten geeft. Nu leef ik zonder mobiel, wifi, en dect telefoon en blijf bij zendmasten uit de buurt. Langzamerhand werden de klachten milder en verdwenen zelfs. Ook de pieptoon is mild. Er komt alleen nog een harde piep door als ik bij een sterke stralingsbron ben. Tinnitus gaat niet over, maar als je weet waar de oorzaak ligt, kun je voorkomen dat het erger wordt. Voor info over EHS: Stichting EHS.nl en stopumts.com

Een hartelijke groet, Jolanda.

Plaats reactie