ANM (neurostimulator) heeft faillissement aangevraagd

Hier kunnen officiële berichten over nieuwe behandelingen en/of evaluaties en onderzoeken geplaatst worden.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Annette

ANM (neurostimulator) heeft faillissement aangevraagd

Bericht door Annette » wo 11.09.2013 12:50

Dat vertelde mijn KNO arts in Aachen, en is mij ook door ANM zelf telefonisch bevestigd. Ze proberen kennelijk een doorstart te maken in een andere vorm, is nog geen duidelijkheid over. Vooralsnog kunnen de gecertificeerde KNO artsen gewoon terecht bij ANM voor nieuwe bestellingen van de neurostimulator als ook bij vragen/problemen met hun contra apparaat in de praktijk.

Zijn er hier op het forum op dit moment nog mensen die therapie met neurostimulator doen?

Ik zelf heb helaas sinds 4 weken weer echt last van Tinnitus, en ben nu weer bezig met de therapie - hopelijk helpt het weer net zo goed als paar jaar geleden. Ik was destijds een van de gelukkige die echt baat bij de neurostimulatie had (2010 - 2011), vertrouw er nu gewoon weer op. Maar moet er niet aan denken dat dat ding nu stuk gaat en ANM straks niet meer bestaat of geen reparaties / uitwisseling meer regelt voor de patiënten.

Groet
Annette.

Kees

Re: ANM (neurostimulator) heeft faillissement aangevraagd

Bericht door Kees » wo 11.09.2013 19:22

Dat is slecht nieuws voor de mensen die deze apparaten hebben.
Inderdaad te hopen dat ze een doorstart kunnen maken.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Erica47

Re: ANM (neurostimulator) heeft faillissement aangevraagd

Bericht door Erica47 » do 19.09.2013 16:01

Dat is enorm balen Annette.
Zowel dat je Tinnitus terug is als van ANM.
Hun methode heeft geholpen en het zou toch heel erg jammer zijn als dat voor 'ons' verdwijnt.

In deze tijden van bezuinigingen vraag ik me steeds meer af wat er straks voor 'ons' overblijft.

Volhouden en maar weer doorzetten.
Voorlopig zul je nog wel bij de KNO in Aachen terecht kunt.
Ik heb daar in ieder geval erg fijne herinneringen aan. Die mensen zijn er voor je.

Pfff
Succes maar weer Erica

Plaats reactie