NYE..

Hier kunnen officiële berichten over nieuwe behandelingen en/of evaluaties en onderzoeken geplaatst worden.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Olivia

NYE..

Bericht door Olivia » za 02.12.2017 15:31

Hoi allemaal,

Ik ben Olivia, nieuw op dit forum. Ik ben 38 jaar en heb nu bijna 2 jaar hevige T& H aan beide oren, slaap daardoor zeer slecht. Dat even in het kort maar ik vraag me af waar jullie oud en nieuw doorbrengen? Ik wil heel graag naar een rustige omgeving, heeft iemand tips, ik weet dat er bij Landal Vuurwerkvrije parken zijn maar in je eentje in zo'n huisje is behoorlijk duur. Mocht iemand ideeën hebben zou super zijn. Alvast bedankt. Groet Olivia

wings of love

Re: NYE..

Bericht door wings of love » zo 03.12.2017 13:40

Olivia...ik heb het al 24 jaar en vier het daarom al 24 jaar thuis....Als je het nl ergens anders viert kun je altijd onverwacht
met niet verwachtte geluidstoestanden te maken krijgen en thuis weet je voor 95 procent zeker waar je aan toe bent.
Ik help(gratis) lotgenoten door mijn ervaringen te delen....fijne en dankbare momenten...0644422550...kijk maar!Succes.

Olivia

Bericht door Olivia » za 09.12.2017 15:45

Hi Wings of Love bedankt voor je reactie. Bijzonder mooi dat je mensen wil helpen, dat doe ik ook graag, wie weet spreek ik je nog, vriendelijke groet.

JanJohannes

Bericht door JanJohannes » za 09.12.2017 16:24

Ik las ooit de ervaring van mensen die naar zo'n vuurwerkvrij park gingen. Men verkende af en toe het omringende platteland en kwam alsnog tussen carbid afschietende jongeren terecht. Ik ben met oud en nieuw ook het liefst thuis, desnoods met oor bescherming bij de hand.

Kees de Zwerver

Bericht door Kees de Zwerver » ma 11.12.2017 11:38

In Otterlo op de Veluwe zit zo'n park die er ook reclame mee maakt vuurwerk vrij te zijn.
Echter wel een nadeel, het bevalt de mensen die daar komen zo goed dat ze (meestal) gelijk voor het jaar daarop weer boeken.
Het zit dus meestal wel vol.

Je kunt evt. contact opnemen met de VVV in de buurt of ff via Google kijken of er nog wat vrij is.

Succes. :cool:
Stress kan altijd nog, eerst relaxen daar geniet je veel meer van.

Plaats reactie