Brai3n

Hier kunnen officiële berichten over nieuwe behandelingen en/of evaluaties en onderzoeken geplaatst worden.

Moderators: moderator, forumadmin

XAU

Re: Brai3n

Bericht door XAU » do 14.02.2019 16:04

Wie weet komt er iets...
https://youtu.be/ZNUFTRQkm7k

Frequency Therapeutics zal resultaten Phase 1/2 H1 2019 publiceren. Hebben 42 miljoen dollar injectie gekregen in januari...

Als afsterven van IHC en OHC T kan veroorzaken kan het genereren van nieuwe misschien ook de T verminderen?...

XAU

Bericht door XAU » do 14.02.2019 16:07

In vitro lukt het hen nieuwe haarcellen te genereren, nu zijn ze in vivo aan het onderzoeken. Lijkt veelbelovend.

Roberto1

Bericht door Roberto1 » do 14.02.2019 20:06

Johnpon schreef:
do 14.02.2019 11:05
Beste @ X

het zou ook kunnen zijn dat als je die H niet meer ervaart je T door meer aandacht (die eerst naar de H ging) erger gaat ervaren?

Ik kan geluid belasting wel goed voorkomen, maar de T niet verminderen. Aan H is wel wat te doen (sommigen komen er zelfs van af) maar voor T is er niks.
Inderdaad Johpon, Ik ervaar ook dat mijn focus op de T is maar bemerk weer met de vaatwasser uitruimen dat het bestek in de lade en de borden in de kast leggen dat je toch weer afvlak krijg.
Nu moet ik wel zeggen dat de spanning(voorhoofd) weer behoorlijk is vanuit mijn rug , vergeet niet dat mijn lichaam behoorlijk verkrampt is door de paniekaanvallen. Als op sommige momenten weer de rust een beetje is wedergekeerd kan ik in 1x de H wel aan en geen pijn aan mijn oor.
Wat is de ervaring v/h geluid oorverdovend of irritant of echt hard , bij mij is het meer irritant een piep met een ruis erom heen of het net lijkt dat je naalden op de tafel valt.
Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en het geluid maar positief te ervaren , wat het eigenlijk niet is . Heb liever wel geluid om me heen om het zoveel mogelijk te maskeren .

Groet, Roberto
Het is niet werken met Tinnitus maar aan .
Blijf rustig en zorg dat je conditie en mentaal de juiste balans kunt vinden.
Zo zul je je Tinnitus kunnen beheersen en een plek geven (gewenning)
of zelfs uitdoven. :)

rrr

Bericht door rrr » do 21.02.2019 16:31

XAU schreef:
do 14.02.2019 16:04
Wie weet komt er iets...
https://youtu.be/ZNUFTRQkm7k

Frequency Therapeutics zal resultaten Phase 1/2 H1 2019 publiceren. Hebben 42 miljoen dollar injectie gekregen in januari...

Als afsterven van IHC en OHC T kan veroorzaken kan het genereren van nieuwe misschien ook de T verminderen?...
De vooruitgang van Frequency Therapeutics ziet er inderdaad enorm goed uit.
Zie ook mijn andere reacties op dit forum over Frequency Therapeutics (te vinden met de zoek-functie).

Wilma

Bericht door Wilma » za 06.04.2019 20:58

Beste lotgenoten

In 2018 heb ik neurostimulatie gehad, 6 behandelingen, elke week naar Antwerpen, na elke behandeling had ik de volgende dag hoofdpijn en was de T harder , bij navraag werdt mij gezegd dat het meer voor kwam en de behandelingen toch af te maken.

Mijn T is daardoor verergerd, en inderdaad worden de kosten niet vergoed.
Het is natuurlijk heel persoonlijk wat bij mij niet werkt, geldt niet voor een ander.

Zou er goed over nadenken eer je het laat doen.

Gr. Wilma

Johnpon

Bericht door Johnpon » zo 07.04.2019 11:10

Ik heb contact gehad met Brai3n en zij konden niets beloven. Het was nogal grillig en experimenteel.
Het wordt door de meeste KNO Artsen niet geadviseerd.

Er zijn meerdere patiënten waar bij het erger werd. Het is dus gokken. Sommige ervaren vermindering voor langere tijd.

briba

Bericht door briba » wo 01.05.2019 22:21

Beste @Johnpon, waardoor is de hyperacusis bij jou vermindert?

Johnpon

Bericht door Johnpon » do 16.05.2019 10:16

@ briba

Ik had zo nu en dan last van hyperacusis, dus niet constant en het verdween op den duur vanzelf. Opvallend was wel dat als ik last had van hyperacusis ik minder last had van tinnitus.

Ik ben voor tinnitus bij de Ridder geweest, en hij heeft mij toen goed geholpen. Ik heb na een tijdje weer contact gezocht met de UZA, werd door verwezen naar Brai3n. Daar heb ik toen contact me opgenomen en informatie gekregen over hun behandelingen.

Roberto1

Bericht door Roberto1 » za 18.05.2019 17:42

Johnpon schreef:
do 16.05.2019 10:16
@ briba

Ik had zo nu en dan last van hyperacusis, dus niet constant en het verdween op den duur vanzelf. Opvallend was wel dat als ik last had van hyperacusis ik minder last had van tinnitus.

Ik ben voor tinnitus bij de Ridder geweest, en hij heeft mij toen goed geholpen. Ik heb na een tijdje weer contact gezocht met de UZA, werd door verwezen naar Brai3n. Daar heb ik toen contact me opgenomen en informatie gekregen over hun behandelingen.
Een vraagje?
Wat heeft de Ridder zo goed je mee geholpen?

Gr Roberto
Het is niet werken met Tinnitus maar aan .
Blijf rustig en zorg dat je conditie en mentaal de juiste balans kunt vinden.
Zo zul je je Tinnitus kunnen beheersen en een plek geven (gewenning)
of zelfs uitdoven. :)

Johnpon

Bericht door Johnpon » di 21.05.2019 07:38

Aandacht en medicatie (solian en deanxit).

Plaats reactie