Antwerpen of Rotterdam

Uw ervaringen met de medische wereld in de breedste zin. KNO-artsen, huisartsen, ARBO-artsen, doorverwijzingen enz.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Anjess

Antwerpen of Rotterdam

Bericht door Anjess » di 27.10.2009 16:54

Ik heb nu sinds een tijdje last van T.Omdat mijn buis van Euchstasius niet goed open ging heb ik nu sinds 2 maanden buisjes,resultaat...in mijn goede oor heb ik het nu ook.Af en toe krijg ik zelfs aanvallen dan wordt het ineens veel erger,dit zou door drukverschil moeten komen maar ik heb zo'n KNO-arts waar je niks mee kan.Ik heb hem al veel vragen gesteld en er is maar 1 antwoord:ik weet het niet.Ik heb hem gevraagd of hij me dan door kan sturen maar ook hier weer het antwoord:ik weet het niet.Ja,zo kan ik ook KNO-arts worden.Nu heb ik contact gehad met Menzis,die hebben daar een zorgverzekeraar en daar mijn probleem uitgelegd.Zij is 2 dagen bezig geweest met zoeken en zij kwam met 2 opties:het UZA in Antwerpen en het Audiologisch Centrum in Rotterdam.Ze hebben allebei een tinnitusteam.Ik mag zelf kiezen waar ik heen ga.Maar ik ken ze dus allebei niet.Heeft iemand ervaring met deze twee zodat ik mijn keuze kan maken.Ik hoor het graag van jullie!!
Groetjes Jessica

opa cor

Bericht door opa cor » di 27.10.2009 17:08

Ik heb goede ervaring bij audio centrum R'dam
Azu Antwerpen weet ik niet.

vr.gr opa cor

Kees

Bericht door Kees » di 27.10.2009 17:48

UZA in Antwerpen is wel ogelijk.maar dan zou ik toch eerst
kiezen voor een goed Audiologisch centrum in Nederland.

Je kunt ze allemaal vinden op: www.fenac.nl/locaties
Rotterdam staat er ook bij.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Aad

Bericht door Aad » wo 28.10.2009 16:02

Ik heb een afspraak voor een Audiotest via het Erasmus MC voor 13 november dat wil zeggen dan 3 weken na het onderzoek bij de KNO arts daar.
Ik ben ook bij het St Franciscus Gasthuis in Rotterdam met een doorverwijzing voor het Audiologisch centrum van de Koningklijke Auris groep in Rotterdam aan de Heer Bokelweg.

In tegenstelling tot het Erasmus MC die gelijk met het KNO onderzoek een datum vastlegden voor een audio test, gaf het St Franciscus Gasthuis de info, dat ik gebeld zou worden door Auris met een afspraak datum.

Afgelopen donderdag middag, aangezien ik nog niets gehoord had Auris gebeld, kreeg een info dat de betreffende afdeling "afspraken" gesloten was. Kon vanmorgen zelf pas weer bellen en na 20 minuten in de wacht met de afdeling afspraken, de algemene telefoniste van Auris gebeld.

Wat bleek op de afdeling wegens onder ziekte/bezetting was vanmiddag niemand en ik werd verzocht om morgen weer terug te bellen.
Ik heb dit gemeld bij het St Francicus en men zei dat er meer klachten zijn over de bereikbaarheid van Auris.

Ik ga voor diegene waar ik het eerst terecht kan maar het lijkt dat bij Auris nu het een wat ongeregelde toestand is heb na bijna 3 weken nog niet eens een afspraak datum.
Het lijkt mij dat Auris op dit moment niet goed beschikbaar is

Ik zal ze ook een klachten e-mail sturen hierover.

Aad

Kees

Bericht door Kees » wo 28.10.2009 16:11

Daar ben je lekker mee.

Je belt je eigen suf en je bent er nog niets mee opgeschoten.
Let er wel op dat je niet teveel stress opbouwd, dat is alleen maar slecht voor de klachten.

Succes en sterkte met het maken van je afspraken.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

JV
Contacteer:

Bericht door JV » wo 04.11.2009 05:27

Mijn tip: volg eerst het reguliere circuit, inclusief Audiologische Centra, in Nederland (die zijn over het algemen zo slecht nog niet). Het T-team van het UZA (de 'brain-clinic' van de Ridder) is denk ik toch meer iets als 'laatste redmiddel' aangezien dat toch wel (nog?) behoorlijk experimenteel is.
Gr.
Jos
Info? Tinnitus? -----> www.jvrijsen.nl

Anjess

Bericht door Anjess » wo 04.11.2009 14:46

Bedankt voor jullie reacties!!
Intussen heb ik een afspraak staan,toch bij het UZA.
Ik kon daar snel terecht (a.s maandag al)en het is redelijk dichtbij.Mijn zorgverzekeraar heeft mij geadviseerd dat als ik na mijn bezoek in het UZA twijfels heb dan kan ik altijd nog naar Rotterdam.Maandag maar afwachten dus.....

JV
Contacteer:

Bericht door JV » wo 04.11.2009 15:32

Suc6 in Antwerpen!

:cool:
Info? Tinnitus? -----> www.jvrijsen.nl

Plaats reactie