vererging tinnitus door corticosteroïde?

Uw ervaringen met de medische wereld in de breedste zin. KNO-artsen, huisartsen, ARBO-artsen, doorverwijzingen enz.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
WillyFaber

vererging tinnitus door corticosteroïde?

Bericht door WillyFaber » ma 01.02.2010 12:17

Hallo allemaal, ik heb er al weer een probleem bij. Ik heb nl naast T en H en SH, ook COPD/ zal maar zeggen astma.
Nu heb ik van de huisarts ipv bricanyl(luchtwegverwijder) en pulmicort(ontstekingsremmer) een combinatie medicijn gekregen, omdat ik meer onstekingsremmer binnen moet krijgen. Het heet symbicort en moet ik 2x per dag innemen. Dat ging een week hiep, hiep, hoera!
Maar na die week ontstond er een hardere tinnitus. Zou het daardoor kunnen komen! Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik ben nu even gestopt met de symbicort en even teruggevallen op de oude combinatie, maar voorlopig blijft het oorsuizen toch nog harder.
Bij de KNO werd net ook al een ontstekingsremmer voorgeschreven, maar nu durf ik hem niet te gebruiken.
Ik zit dus dringend om raad verlegen.

Ik hoop verder dat het met jullie goed gaat en zie graag jullie advies tegemoet. Willy Faber.
Voor vragen betreffende T en H en SH kun je me mailen willy_faber@hotmail.com

udo j

Bericht door udo j » ma 01.02.2010 21:27

Een moeilijke kwestie Willy. Er moet op dit forum een medicijn overzicht staan welke T kunnen veroorzaken of verergen.
Kijk daar of het er bij staat.
mvg udo

Plaats reactie