Welk ziekenhuis?

Uw ervaringen met de medische wereld in de breedste zin. KNO-artsen, huisartsen, ARBO-artsen, doorverwijzingen enz.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Phoenix

Welk ziekenhuis?

Bericht door Phoenix » wo 08.09.2010 19:49

Ik wil graag een compleet onderzoek en second opinion mbt mijn tinnitus, die ik nu 9 weken heb. Ik heb gehoord dat Groningen goed is, maar dat er lange wachttijden zijn. In welk ander ziekenhuis waar je serieus genomen wordt en men een gedegen onderzoek doet, zou ik terecht kunnen?

Ervaringen of suggesties?

Yuri

Kees

Bericht door Kees » do 09.09.2010 19:01

Misschien Nijmegen of andere ziekenhuizen.

Via www.fenac.nl/locaties kun je ook waar ze in ziekenhuizen zitten.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Phoenix

Bericht door Phoenix » ma 04.10.2010 19:08

Bedankt Kees. Ik heb vandaag mijn verwijzing van de huisarts ontvangen en deze gaat morgen op de bus richting Nijmegen. Ik ben benieuwd.
Can there be comfort still...

Phoenix

Bericht door Phoenix » zo 07.11.2010 22:43

Even een update ten behoeve van de informatievoorziening. Ik ben twee weken geleden in Nijmegen geweest voor een eerste afspraak. Positief was al meteen dat ik behoorlijk snel een afspraak kon maken.
Eerst een intake gehad met een Coassistent. Zij nam uitgebreid de tijd om mijn klachten te noteren, stelde vragen en hoorde alles aan. Ik had echt het gevoel dat ik mijn verhaal goed kwijt kon.
Daarna bij de KNO geweest. Zijn naam heb ik helaas niet. Dit gesprek duurde een minuut of tien. Hij gaf me een aantal antwoorden die ik al eerder had gehad, maar gaf me wel het gevoel het probleem serieus te nemen. Aan het einde van het gesprek stelde hij voor een afspraak bij het audiologisch centrum (tinnitusteam) te maken. Nog geen week later lag er al een kaartje in de bus. Helaas kan ik pas half februari terecht, maar momenteel lukt het me wel om zo lang te wachten, denk ik.
Al bij al een dikke voldoende voor Nijmegen, so far...

Groetjes,

Yuri
Can there be comfort still...

Plaats reactie