terugval

Uw ervaringen met de medische wereld in de breedste zin. KNO-artsen, huisartsen, ARBO-artsen, doorverwijzingen enz.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
Chanti

terugval

Bericht door Chanti » di 17.07.2012 14:20

Sinds 6 jaar heb ik last van oorsuizen.
Het is begonnen toen in in mijn auto wordt aangereden door een andere auto.
Het heeft me heel veel moeite gekost om hieraan te wennen maar sinds 1 jaar had ik er zo goed als geen last meer van.
Vorige week heb ik in ons huis gewerkt (stuk muur afkappen) en ik voelde nog dat dit pijn deed aan mijn oren. Nadien zaten mijn beide oren toe maar geen verergering van mijn oorsuizen.
Tot 2 dagen erna...ik zat in de tuin en merkte dat mijn linkeroor toch weer harder suisde.
Sindsdien is het niet meer weggegaan ( al 5 dagen), waarschijnlijk ook omdat ik er weer constant op let en weer angstig wordt.
Gisteren bij de huisarts langsgeweest en die zag dat mijn linkeroor vanbinnen rood ziet en dat er vocht achter mijn trommelvlies zit...volgens hem gaat het oorsuizen weer verminderen als dit opgelost is. Maar ik weet het niet meer en ben zoooo bang dat het zo zal blijven...
Heeft iemand goede raad?
Ik was er eindelijk overheen en nu voelt het alsof ik weer helemaal opnieuw moet vechten hiertegen en ik weet niet of ik dit nog een 2de keer aankan...

Kees

Bericht door Kees » di 17.07.2012 16:30

Geen paniek Chanti,

Het zou best zo kunnen zijn dat als het vocht uit het
middenoor is verdwenen ook de klachten verminderen.

Dus even een paar weekjes gedult tot dit is opgelost.
En paniek is juist koren op de molen voor de Tinnitus.

Dus geen paniek, dat maakt het alleen maar nog erger.
Concentreer je op de dagelijkse dingen en niet op je klachten.

Sterkte toegewenst.
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

Chanti

Bericht door Chanti » di 17.07.2012 16:48

Dankjewel Kees voor de bemoedigende woorden...
Ik dacht eerder zelf dat het erger was geworden door teveel lawaai (muur afkappen) en ik was zo boos op mezelf!
Maar nu zegt de dokter dat mijn oor er niet ok uitziet...
Ik weet niet wat te geloven...
Ik zat zelf al te denken aan die infuustherapie, maar als het door vocht in mijn oor komt, helpt dit waarschijnlijk niet?

Plaats reactie