Academisch Medisch Centrum zoekt: misofonie/misophonia/SSSS

Plaats hier uw ervaringen met begeleiding, therapie en (eventuele) medicatie. Hoe werkt de behandeling/therapie (en/of evt. medicatie), wat heeft het opgeleverd etc.

Moderators: moderator, forumadmin

Kees

Bericht door Kees » vr 26.11.2010 19:02

MarjoleinStam schreef:Ik wilde toch nog graag toevoegen dat als het een virus is, het zo kan zijn dat deze gebruiker het zelf niet eens weet ... het virus stuurt zichzelf naar adressen in de geschiedenis of cookies.

Voor allen geldt: in GEEN geval de link(s) openen!!!
Vaak zit het virus in de link; zodra je die opent, nestelt het ding (ik vermoed een trojaan) zich ook in je eigen computer en dan ben je er niet zomaar van af ... Het lijkt wel tinnitus :?

Links openen lukt niet meer, alle berichten zijn verwijderd.

Maar, een gewaarschuwd mens telt voor twee toch....... :?
Groeten,

Kees.

E-mail: info@keesdevries.eu

sen

Bericht door sen » di 30.11.2010 08:45

iluvk3

Bericht door iluvk3 » wo 01.12.2010 18:52

op dit moment zijn ze in het amc afd angststoornissen bezig een onderzoeksgroep samen te stellen. heb je hier belangstelling voor neem dan kontakt op met dhr schroder. ik heb dinsdag een intake gesprek gehad.

groetjes ada

Vertrokken

Bericht door Vertrokken » wo 01.12.2010 18:56

Ik heb mijn afspraak voor vrijdag moeten uitstellen (ben aan het opknappen van een forse kaakinfectie, maar ben nog niet helemaal fit).

@ Ada, ik ben erg benieuwd naar hoe de intake was!
Ikzelf heb wel wat angsten, maar die hebben niet met mijn misophonia-klachten te maken.
Bij de intake zou ik door twee psychiaters gezien worden - eerst een arts-assistent, daarna psychiater dr. Heij. Ik heb twee uitgebreide vragenlijsten via de post gekregen.

Ik ben wel nieuwsgierig of mijn intake dan een ander soort is dan die jij hebt gehad; ik hoor niet bij de angstgroep :-) Misschien is het alleen maar dat onderdeel van het behandelteam dat onderzoek doet?

iluvk3

Bericht door iluvk3 » wo 01.12.2010 21:13

hallo marjolein,

ik denk dat jij in principe dezelfde intake krijgt als ik. ik heb die lijsten ook ingevuld, alleen daar, want ik had ze nog niet ontvangen. waarschijnlijk krijg je nog een derde lijst om intevullen. maak je geen zorgen, ze zijn heel erg aardig. en zij stellen de vragen wel. gaat helemaal goed komen. maar herstel eerst maar goed van je kaakontsteking. beterschap.
en ps, die last van geluiden kan ook een angststoornis zijn.
groetjes ada

iluvk3

Bericht door iluvk3 » zo 06.02.2011 18:48

op 3 februari is er een nieuwe groep misofonie in het amc begonnen. ik maak er deel van uit. ze weten al wel wat over deze aandoening maar het is uitzoeken hoe je een goede therapie kunt ontwikkelen.

Vertrokken

Bericht door Vertrokken » zo 06.02.2011 18:51

Ik heb een stuk over de intake geschreven (tenminste, over hoe ik die beleefde) bij het forum met nieuwe behandelmethoden.
Herken jij daar wat van?

En hoe was het?
Ik heb in het café geschreven waarom ik nu niet mee kan doen.

Plaats reactie