Ja, Carlo heeft het zelf ook,verkregen met optredens met zijn band vroeger vertelde hij, dus gelijk dan die herkenning he...dat is wel fijn hoor.Het spijt me voor hem dat hij het heeft, dat als eerste maar om zo iemand voor je te hebben die werkelijk snapt waar je t over hebt, is echt prettig.
Hij vroeg het vrij snel al in ons gesprek..."ben je iemand die graag de controle houd?"JA!!! ha ha! Nogal...pff....maar dan schijnt ook bij "ons" te horen.Sja, en wat in het aard van het beestje zit....

Plus het al jaren s'nachts van een vallende veer wakker worden, is ook iets wat als voorloper kan zijn.Geluid als gevaar zien en daar moet ik dus nu vanaf zien te komen en dat word vast een hele klus.
Ja Maartje, Carlo zit 25 jan bij het gesprek.Dat wilde hij graag omdat ze allebei het vermoeden hebben ( kno arts en hij) dat er een groot probleem in mijn middenoor zit en het schijnt een lang gesprek te worden wat hij graag wil bij wonen.Nou, ik vind het prima want dit is een goeie combi die 2 denk ik.Soms voelt dat zo he..dat je binnen een paar minuten zoiets hebt van..Ja, dit zit goed.Na 3 jaar van zoeken en zoeken.
Ben er vandaag beetje leeg van.Ik wil alles zo goed vertellen allemaal maar het komt met flarden er maar uit.
In elk geval heb ik zoals ze ongeveer konden meten 80 decibel geluid in mijn rechteroor...dat is hard! Nu heeft het in eens vorm gekregen.
Nou, ondanks mijn gevoel van weinig woorden toch een heel verhaal he?
Liefs Marike