En dat is wat het meeste waard is. Respect hebben en de mensen in hun waarde laten.angelace schreef:haha heb respect voor ieder mens.
En dat wil er nog wel eens aan ontbreken in de huidige maatschappij.
Heerlijk dat jij dat respect wel hebt Angel.

Moderators: moderator, forumadmin
Ik ben het helemaal met je eens.Dit is mijn zojuist geplaatste reactie op de Tinnitisbijdrage bij omroep Max;
De omroep specifiek opgericht om alle storende geluidsvuil achterwege te laten...
"Als geluidsgevoelige met hyperacusis had ik de tip gekregen dat er over die andere auditieve nachtmerrie, Tinnitis, gesproken zou worden. In het huidige lawaaitijdperk met jaarlijks 35.000 jongeren erbij met gehoorbeschadiging vond ik de benadering van en het tijdsbestek waarin het zo intens belangrijke onderwerp aandacht kreeg, wel erg teleurstellend.
Men heeft géén idee wat de gevolgen zijn voor het dagelijkse leven als geluiden je pijn doen en ziekmaken en aangezien de mens steeds dover aan het worden is wordt het voor ons alleen maar moeilijker.
Vanuit de audiologen wordt ons opgedragen "ermee te leren leven" terwijl de herrieschoppers en beleidsmakers kwistig kunnen doorgaan met hun ziekmakende gedrag op het gebied van onnodig lawaai de ether insmijten!
Er is een stillere wereld te winnen als mensen eens wat meer zouden stilstaan bij wat ze veroorzaken, want niemand hoort hetzelfde".
Lawaai verbruikt en Stilte voedt!
Stilte...ooit (van) gehoord?
erikhier schreef:Op zijn minst een "leermomentje" voor de voorlichting van de
NVVS; het is bij dit soort programma's heel gebruikelijk en ook
professioneel dat je vooraf met de redactie voorbespreekt en
weet welke boodschappen je dus kunt overbrengen. Over het
aantal minuten van een intervieuwtje worden blijkens de draaiboeken
ook vooraf afspraken gemaakt.
Misschien een kursus "Voorlichting" ?
Want op deze wijze doe je Tinnitus meer schade dan goed. Het degradeert
daardoor tot een "kulonderwerpje".
Groet,