Keel en oorpijn klachten ten gevolge van de Mosquito

Alle interessante nieuwtjes en artikelen uit de krant, de TV, tijdschriften enz.

Moderators: moderator, forumadmin

Plaats reactie
vragen

Keel en oorpijn klachten ten gevolge van de Mosquito

Bericht door vragen » ma 15.06.2015 17:28

http://postimg.org/image/hesmdyxjb/

En dan is het standaard praatje: 'het toestel stond niet goed afgesteld'.... Aan de importeur wordt gevraagd of het geluid schadelijk is. Van verre objectief...

vragen

Re: Keel en oorpijn klachten ten gevolge van de Mosquito

Bericht door vragen » di 28.07.2015 20:35

Melding die bij de gemeente Zutphen bekend is:

Gisteravond heb ik zoals ik vaker 's avonds doe een bezoek gebracht aan de Albert Heijn op de Polsbroek. Al wekenlang irriteer ik mij mateloos aan het pijnlijke snijdende geluid van de altijd geactiveerde Mosquito daar. Alleen dit slaat alles. Terwijl ik er praktisch onderdoor moest lopen deed het zo zeer dat nu de piep nog steeds in mijn oren blijft hangen. Ik vind dit echt onacceptabel. Ik mag hopen dat dit geen blijvende gehoorschade heeft veroorzaakt, beter wordt dit apparaat dan ook snel verwijderd. Dit zijn maatregelen die alle jongeren treffen, waar ook mensen als ik tussen lopen die 's avonds graag hun boodschappen willen kunnen doen zonder aangevallen te worden door een apparataat dat je met gehoorcshade weer naar huis stuurt. Echt belachelijk.

Plaats reactie